ایران ۳ ایتالیا ۱ /هتریک شاگردان الکنو

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت های جام ملت های والیبال، با نتیجه ۳ بر ۱ ایتالیا میزبان را شکست داد و به سومین پیروزی خود رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران پس از کسب دو پیروزی مقابل هلند و کانادا در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ به میزبانی ایتالیا، امروز از ساعت ۱۹ به مصاف تیم میزبان مسابقات رفت که این دیدار به طور مستقیم و زنده از شبکه سه سیما پخش شد.

تیم ملی ایران با نتیجه ۳ بر ۱ توانست ایتالیای میزبان را شکست دهد و به سومین پیروزی خود در این رقابت‌ها برسد.

ایران ۳ ایتالیا ۱ /هتریک شاگردان الکنو

ست اول:

در سد اول بازی دقیق و سریع تیم ایران از همان ابتدا باعث شد تا با تیم ایتالیا اختلاف امتیاز داشته باشد. در این ست رالی‌های زیبایی بین دو تیم شاهد بود. تیم ایران با دو اختلاف به امتیاز ۱۶ رسید. در نیمه دوم ست اول ایتالیا با آبشارهای سرعتی خود و استفاده از اشتباهات ایران توانست اختلاف امتیاز را حبران کند و در امتیاز ۲۴ هر دو تیم برابر شوند. اما این تیم ایران بود مه با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ در ست اول به پیروزی رسید.

ست دوم:

اولین امتیاز این ست، امتیاز سرویس بود که برای ایران به ثمر رسید. تیم ایتالیا برای جبران ست قبلی به میدان آمده بودن و تمام تلاش خود را مردند تا بازی پایاپایی با ایران به نمایش بگذارند. در این ست ایتالیا تنها با یک اختلاف به امتیاز ۱۶ رسید. در امتیازات پایانی این ست شاهد رالی‌های زیبایی بودیم و باز این بلند قامتان ایران بودند که با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ به پیروزی رسیدند.

ایران ۳ ایتالیا ۱ /هتریک شاگردان الکنو

ست سوم:

اولین امتیاز این ست را تیم ایتالیا به دست آورد. در ادامه بازی ایتالیا بهتر عمل کرد و توانست در روند امتیازگیری از ایران پیشی بگیر. در این ست نیز همچون ست قبل به امتیاز ۱۶ رسید. در ادامه ایتالیا موفق شد اختلاف امتیاز را به ۶ امتیاز برساند و در نهایت ۲۵ بر ۲۲ این ست را از آن خود کند.

ست چهارم:

ایران اولین امتیاز این ست را به دست آورد که بلافاصله ایتالیا جبران کرد. در این ست ایران برای گرفتن ست سوم و پیروزی در بازی به میدان آمده بود و با بازی خوب و سریع خود توانست اختلاف امتیازی مناسبی ایجاد کند. در نهایت بلند قامتان ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ در این ست به برتری رسیدند تا در مجموع سه بر یک در این دیدار پیروزی برسند.

تیم ملی والیبال ایران با هدایت الکنو با برد مقابل تیم ایتالیا به سومین برد خود در رقابت‌های جام ملت‌های والیبال رسیدند.

کد خبر 498503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.