سلحشوری: لاریجانی در جلسه شورای نگهبان تائید می شود

نماینده اصلاح طلب مجلس دهم شورای اسلامی گفت: آن طور که به نظر می رسد و قبلا هم صحبت آن مطرح شده بود اگر علی لاریجانی تائید شود کارگزارانی ها از او حمایت خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس دهم در رابطه با اعلام نظر امروز رهبری در مورد رد صلاحیت برخی افراد که در حق آنها جفا شد؛ گفت: بیانات امروز رهبری به علی لاریجانی و مسعود پزشکیان اشاره داشت، پیش بینی من این است که در جلسه امروز عصر شورای نگهبان علی لاریجانی و مسعود پزشکیان به لیست احراز صلاحیت شده‌ها برخواهند گشت.

وی با بیان اینکه در صورت بازگشت دوباره علی لاریجانی و مسعود پزشکیان به لیست تائید صلاحیت شدگان فضای انتخابات تغییر خواهد کرد، تاکید کرد: تائید صلاحیت این دو فرد در مشارکت مردم تأثیر بالایی خواهد داشت و شور انتخاباتی ایجاد می‌شود. لاریجانی رأی اعتدالیون، اصولگرایان و حتی برخی اصلاح طلبان را با خود به همراه دارد.

او در رابطه با سبد رأی مسعود پزشکیان گفت: پزشکیان از جمله افرادی است که می‌تواند نظر اصلاح طلبان را بار دیگر به عرصه انتخابات جلب کند.

سلحشوری در مورد حمایت اصلاح طلبان از علی لاریجانی گفت: آن طور که به نظر می‌رسد و قبلاً هم صحبت آن مطرح شده بود اگر علی لاریجانی تائید شود کارگزارانی ها از او حمایت خواهند کرد.

منبع: دنیای اقتصاد
کد خبر 498469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.