پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "آغاز عملیات احداث سیزدهمین ایستگاه خط دو متروی اصفهان"، "اصفهان و پورتو خواهر خوانده می‌شوند / شهروند دیپلمات مجری رویداد تیرماهی اصفهان در پرتغال"، "ابعاد پروژه خط دو مترو اصفهان"، "نمای ساختمان‌ها باید همگون با وضعیت اقلیمی هر شهر باشد"، "پیشرفت٩٤ درصدی پروژه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان"، "معرفی پروژه‌های تأثیرگذار در چهره اصفهان"، "خانه زن گلفروش اصفهانی نونوار شد"، "بهره برداری از زیرگذر قهجاورستان تا یک ماه آینده"، "نصب بیش از ٨ هزار جایگاه تبلیغاتی در شهر / تراموا لازمه یک شهر جهانی است"، " دستاوردهای مالی جدید برای توسعه پایدار اصفهان" ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلان شهر ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

آغاز عملیات احداث سیزدهمین ایستگاه خط دو متروی اصفهان

خبر آغاز عملیات احداث سیزدهمین ایستگاه خط دو متروی اصفهان در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهر ایمنا در هفته پیش قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان گفت: تا پایان خرداد ماه امسال عملیات احداث ایستگاه آمادگاه به عنوان سیزدهمین ایستگاه خط دو متروی اصفهان آغاز خواهد شد.

اصفهان و پورتو خواهرخوانده می‌شوند / شهروند دیپلمات‌ها مجری رویداد تیرماهی اصفهان در پرتغال

خبر خواهر خواندگی اصفهان و پورتو هم از جمله اخباری بود که نظر مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از امضای تفاهم‌نامه خواهرخواندگی دو شهر اصفهان و پورتو طی چند هفته آینده خبر داد.

ابعاد پروژه خط دو مترو اصفهان

ابعاد پروژه خط دو مترو اصفهان هم از اخبار پربازدید کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

شهردار اصفهان گفت: حجم خاکبرداری پروژه در حال ساخت خط دو مترو اصفهان، معادل ٢ میلیون و ٢٠٠ هزار مترمکعب، معادل ٣۶۶ هزار کامیون حمل خاک پشت سر هم از اصفهان تا استانبول است.

نمای ساختمان‌ها باید همگون با وضعیت اقلیمی هر شهر باشد

نمای ساختمان‌ها باید همگون با وضعیت اقلیمی هر شهر باشد نیز توجه مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

یک کارشناس معماری گفت: در شهرها معماری آن‌چنانی برای شکل‌گیری نماهای صحیح نیاز نیست بلکه توجه مدیران شهری به رنگ و اقلیم و توجه به تناسب هر یک در شهرها این دغدغه را مرتفع می‌کند.

پیشرفت ۹۴ درصدی پروژه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان

پیشرفت پروژه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان هم از پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا بود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: آزادسازی مسیر پروژه حلقه حفاظتی شهر علیرغم مشکلات موجود با تمهیدات صورت گرفته تأخیر نداشته و بیشتر مشکلات مربوط به تأمین قیر بود که خوشبختانه با تدبیر شهردار اصفهان ۱۵ هزار تن قیر از شرکت نفت جی خریداری شده است.

معرفی پروژه‌های تأثیرگذار در چهره اصفهان

معرفی پروژه‌های تأثیرگذار در چهره اصفهان هم نظر مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

مدیر کل دفتر فنی و طراحی شهرداری اصفهان گفت: از جمله پروژه‌های تأثیرگذار در چهره شهر می‌توان به تعداد ۱۴۰ طرح پیاده روسازی به طول ۱۰۰ کیلومتر و ۴۰ مورد پارک سازی و چندین پروژه احداث پل عابر پیاده، میادین وطرح‌های هدایت آب‌های سطحی اشاره کرد که طراحی و به مرحله اجرا رسیده است.

خانه زن گلفروش اصفهانی نونوار شد

نونوار شدن خانه زن گلفروش اصفهانی نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان ایمنا قرار گرفت.

واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری منطقه ۱۰ شهرداری با کمک خیران در اقدامی خداپسندانه بخشی از اقلام ضروری زندگی بانویی که از سال‌ها قبل در این منطقه برای امرار معاش خود و سه فرزندش گل می‌فروخت را فراهم کردند.

بهره‌برداری از زیرگذر قهجاورستان تا یک ماه آینده

بهره برداری از زیرگذر قهجاورستان تا یک ماه آینده نیز نظر مخاطبان کلانشهرهای ایمنا را به خود جلب کرد.

مدیر پروژه کیلومتر دو و نیم تا هفت رینگ چهارم شهر اصفهان از پیشرفت ۶۴ درصدی کیلومتر چهار تا هفتم رینگ حفاظتی شهر داد و گفت: سازه پل زیرگذر قهجاورستان به اتمام رسیده، عملیات بتن‌ریزی آن تکمیل شده و تا یک ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نصب بیش از ۸ هزار جایگاه تبلیغاتی در شهر / تراموا لازمه یک شهر جهانی است

نصب بیش از ٨ هزار جایگاه تبلیغاتی در شهر هم از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

شهردار اصفهان گفت: برای فضاسازی تبلیغات شهری برنامه‌های خوبی را پیش‎ بینی کرده‌ایم به طوری که بیش از هشت هزار جایگاه تبلیغاتی در سطح شهر برای نصب تبلیغات کاندیداها آماده شده است.

دستاوردهای مالی جدید برای توسعه پایدار اصفهان

گزارش دستاوردهای مالی جدید برای توسعه پایدار اصفهان هم از جمله گزارش‌های پر بازدید در کلانشهرهای ایمنا بود.

امروزه در بسیاری از شهرهای کشور، نحوه کسب درآمد توسط شهرداری‌ها به مسئله مهمی تبدیل شده است، زیرا دسترسی شهرداری‌ها به منابع درآمدی مطلوب و پایدار باعث می‌شود که شهرداری، نقش فعال‌تری در محیط شهری ایفا کرده و پاسخگویی مناسبی به رفع نیازهای شهروندان داشته باشد.

کد خبر 498386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    0 0
    نمای ساختمان‌ها باید همگون با وضعیت اقلیمی هر شهر باشد با این خیلی موافقم در جهت کاهش مصرف انرژی هم میتونه باشه