پیشرفت ۹۴ درصدی پروژه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: آزادسازی مسیر پروژه حلقه حفاظتی شهر علیرغم مشکلات موجود با تمهیدات صورت گرفته تأخیر نداشته و بیشتر مشکلات مربوط به تأمین قیر بود که خوشبختانه با تدبیر شهردار اصفهان ۱۵ هزار تن قیر از شرکت نفت جی خریداری شده است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مصوبات جلسه امروز بررسی پیشرفت پروژه‌های بزرگ عمرانی شهر، اظهار کرد: در این جلسه ابتدا مصوبات جلسه هفته قبل پیگیری شد که خوشبختانه ۸۰ درصد مصوبات انجام شده بود.

وی افزود: در این جلسه همچنین پیرامون آزادسازی پروژه حلقه حفاظتی شهر (حدفاصل کیلومتر دو و نیم تا هفت) و پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان مباحثی مطرح شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: آزادسازی مسیر پروژه حلقه حفاظتی شهر علیرغم مشکلات موجود با تمهیدات صورت گرفته تأخیر نداشته و بیشتر مشکلات مربوط به تأمین قیر بود که خوشبختانه با تدبیر شهردار اصفهان ۱۵ هزار تن قیر از شرکت نفت جی خریداری شده است.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان از ۴۶ درصد در ابتدای فعالیت این دوره مدیریت شهری به ۹۴ درصد در حال حاضر، گفت: ۹۵ درصد عملیات سالن و محوطه پروژه انجام شده از این رو برای انجام اقدامات تکمیلی برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت تا بتوانیم پایان تیرماه محوطه، موتورخانه، ویلاها، سالن اصلی و کنکورس را به طور رسمی افتتاح کنیم.

مظفر با بیان اینکه پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان به لحاظ فنی و اجرایی و مدیریت کار در شرایط بحرانی افتخار اصفهان و کشور است.، تاکید کرد: تمام تلاش ما رایزنی با وزارت کشور و وزارت امورخارجه است تا بهره‌برداری بهینه از این پروژه را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه هفته آینده افتتاح مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی به صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 498025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.