وبینار آموزش شیوه نامه جدید سرمایه گذاری برگزار می‌شود

شهردار گلپایگان گفت: برای شیوه نامه جدید سرمایه‌گذاری باید گام‌های مؤثری برداشته شود که در این زمینه از فرایند آموزشی نباید غافل شد که بنا به درخواست شهرداری‌ها جلسات وبینار در شهرداری‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وبینار آموزشی اصلاح شیوه نامه سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کشور اظهار کرد: افزایش آگاهی و نحوه عملیاتی کردن شیوه نامه جدید سرمایه‌گذاری از اهداف وبینار است.

وی افزود: شیوه سرمایه گذاری و جذب سرمایه در شهرداری‌ها اهمیت دارد که در این وبینار به مقایسه شیوه‌نامه جدید با شیوه نامه گذشته و شرح بخش‌های مختلف شیوه نامه جدید پرداخته شد.

شهردار گلپایگان گفت: رفع ابهامات هزینه انجام کار از سرمایه گذار، تسهیل فرآیند انتخاب سرمایه‌گذار، دریافت مجوز، قرارداد با سرمایه‌گذار و تعریف پروژه‌های شاخص با هدف ارزیابی سرمایه‌گذاران، معرفی نکات مهم در قراردادهای سرمایه گذاری، شفاف‌سازی برای ارجاع آن به شورای شهر از موارد مهم در شیوه نامه جدید است.

وی ادامه داد: در شیوه نامه جدید اصلاح موضوعات قابل سرمایه‌گذاری و مشارکت در ارائه انواع روش‌های تأمین مالی در سرمایه گذاری و تعریف روش ثبت پروژه‌های سرمایه‌گذاری در بودجه، تهیه اطلس جامع سرمایه‌گذاری در شهرداری و تعریف وظایف کارشناس سرمایه گذاری لحاظ شده است.

شکرزاده تصریح کرد: در اجرای برنامه‌های هدف گذاری شده در شیوه نامه جدید باید گام‌های مؤثری برداشته شود که در این زمینه از فرایند آموزشی نباید غافل شویم که بنا به درخواست شهرداری‌ها به زودی جلسات وبینار در شهرداری‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: ایجاد وحدت در فرآیند امور سرمایه‌گذاری در شهرداری‌ها و رفع مشکلات موجود در چارچوب قوانین و مقررات و اهداف برنامه‌های توسعه کشور به منظور ارائه به شهرداری‌ها و تصویب در شورای اسلامی شهرها از اهداف وبینار آموزشی است.

شهردار گلپایگان تاکید کرد: در یکسال گذشته در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و همچنین دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی کشور به منظور اصلاح شیوه نامه جلسات متعددی برگزار شد.

کد خبر 498353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.