چراغ های افقی تاب پیاده راه فردوسی فقط با مجوز حذف می شود

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج در پی مصدوم شدن یکی از شهروندان در پیاده راه فردوسی به علت نسب چراغ های افقی تاب گفت: برداشت این چراغ ها و هرگونه تغییرات در این پیاده راه باید با مجوز دستگاه طراح که اداره کل راه و شهرسازی است؛ انجام شود.

به گزارش ایمنا، بهزاد ریحانی فرد اظهار کرد: پیاده راه فردوسی یکی از طرح‌های مهم و ماندگار این دوره شورا و شهرداری بود که عملیات احداث آن سال گذشته انجام و به بهره برداری رسید؛ که خوشبختانه طرح موفقی نیز بود.

وی ادامه داد: مطالعات این طرح توسط مهندسین مشاور (حرکت سیال) طرف قرارداد اداره راه و شهرسازی انجام و به تصویب دفتر فنی استانداری کردستان رسید.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج تصریح کرد: پس از تصویب طرح در استانداری؛ شهرداری به همراه چند دستگاه خدمت‌رسان نسبت به اجرای آن اقدام کرده و تمامی فعالیت‌های عمرانی اجرا شده در طرح پیاده راه فردوسی اعم از نوع و جنس سنگ و روشنایی این طرح بر اساس طرح مشاور اجرا شده است.

وی افزود: در طرح ارائه شده توسط مشاور تعدادی چراغ افقی تاب جهت روشنایی و جداسازی مسیر سواره رو اضطراری از پیاده رو تعبیه شده است که باعث شد که به یکی از شهروندان صدماتی وارد شود.

ریحانی فرد خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای جلوگیری از به وجود آمدن مخاطراتی برای شهروندان؛ تعداد ۴۰۰ گلدان (فلاورباکس) را در کنار چراغ‌های افقی تاب تعبیه نموده است. برای برداشتن چراغ‌های تعبیه شده در پیاده راه فردوسی و یا هرگونه تغییر باید مجوز دستگاه طراح اخذ شود، مکاتبات لازم با دفتر فنی صورت خواهد گرفت در صورت تشخیص و اخذ مجوز نسبت به برداشتن چراغ‌های افقی تاب اقدام خواهد شد.

کد خبر 498301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.