سیمرغ نقره‌ای بهترین کارگردانی جشنواره جهانی فجر برای"صحنه زنی"

لیندا کیانی، بازیگر سینما و تلویزیون که با فیلم "صحنه زنی" در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور داشت، در صفحه شخصی خود از دریافت سیمرغ نقره‌ای بهترین کارگردانی توسط کارگردان این فیلم خبر داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیندا کیانی با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است:

"در مراسم اعلام برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره جهانی فجر

سیمرغ نقره‌ای بهترین کارگردانی جلوه گاه شرق سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به علیرضا صمدی رسید.

به گزارش روابط عمومی پروژه، برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره جهانی فجر، ١٢ خرداد به صورت مجازی برگزار شد و علیرضا صمدی کارگردان فیلم صحنه زنی، سیمرغ نقره‌ای بهترین کارگردانی بخش جلوه گاه شرق را از آن خود کرد.

صمدی پس از اعلام نام خود از سوی فاضل جوشکون از داوران این بخش در پیامی ویدئویی گفت: از دریافت جایزه بسیار خوشحالم و این اتفاق فوق‌العاده ای برای من است. همچنین یک اتفاق خوب و قابل تحسین در این روزها، پیوستن و ثبت جشنواره جهانی فیلم فجر در فیاپف است که جای تبریک دارد.

وی ادامه داد: از بازیگران و عوامل صحنه زنی تشکر می‌کنم. از همه عوامل پشت دوربین و پشت صحنه و سرمایه گذاران این فیلم و همین طور مجید رضا بالا، تهیه کننده فیلم که مثل برادر همراه من بود سپاسگزارم.

مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، پیام احمدی نیا، لیندا کیانی، محمد نادری، فرزانه سهیلی، غزاله جزایری و مجید صالحی به همراه امید روحانی، سیامک ادیب، حمیدرضا نعیمی و آتش تقی پور به ایفای نقش پرداخته اند. "

سیمرغ نقره‌ای بهترین کارگردانی جشنواره جهانی فجر برای"صحنه زنی"

کد خبر 498282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.