آغاز عملیات احداث بیش از ۱۰ هزار مترمربع فضای سبز در شهرک بهاران سنندج

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج از آغاز عملیات احداث بیش از ۱۰ هزار مترمربع فضای سبز در شهرک بهاران سنندج خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی شهرداری سنندج، عابدین لطفی گفت: احداث حریم سبز، تکمیل و اصلاح فضای سبز بلوار ۲۲ بهمن حدفاصل سه راه پاوان تا ورودی خیابان بوستان، احداث حریم سبز بلوار حمدی بالاتر از دلتای دانشجو و بلوار حمدی روبروی کتابخانه ماموستا شهید برهان عالی از معابری است که عملیات احداث فضای سبز در آن آغاز شده است.

وی افزود: در سه معبر ناحیه ویژه بهاران فضای سبز احداث می‌شود. بلوار ۲۲ بهمن یکی از بلوارهای اصلی واقع در شهرک بهاران است. در راستای توسعه سرانه فضای سبز و بهسازی معابر سطح ناحیه عملیات احداث حریم سبز خیابان پیروزی در سال جاری آغاز شده است.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج همچنین از آغاز عملیات احداث بیش از ۱۰ هزار مترمربع فضای سبز در سطح ناحیه ویژه بهاران خبر داد و گفت: تکمیل و اصلاح فضای سبز بلوار ۲۲ بهمن حدفاصل سه راه پاوان تا ابتدای خیابان بوستان به متراژ ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع یکی از این معابر است.

لطفی اضافه کرد: ۲۰۰ مترمربع کف سازی پیرتاژ، ۸۵۰ مترمربع کف سازی به صورت موزائیک، یک هزار و ۴۰۰ متر طول جدول‌کاری، احداث دیوار دایره‌ای بزرگ از سنگ پیرتاج به ارتفاع ۵۰ سانتی متر، نصب ۱۰ عدد سطل زباله، جانمایی ۱۲ ست نیمکت و تأمین روشنایی با ۳۰ تیر پارکی به ارتفاع ۳ متر و کاشت ۴۵ اصله نهال از جمله فعالیت‌ها برای تکمیل عملیات احداث فضای سبز این بلوار است.

وی با اشاره به احداث ۵ هزار مترمربع فضای سبز در بلوار حمدی بالاتر از دلتای دانشجو خاطر نشان کرد: مساحت فضای سبز آن ۳ هزار مترمربع بوده و ۲ هزار مترمربع کف فرش با موزائیک و ۷۰۰ متر جدول گذاری برای تکمیل آن انجام خواهد شد. نصب ۱۵ عدد نیمکت، ۱۲ عدد سطل زباله، تأمین روشنایی با ۴ تاور ۹ متری و کاشت ۹۰ اصله درخت نیز در این معبر انجام خواهد شد.

لطفی افزود: عملیات احداث حریم سبز بلوار حمدی روبروی کتابخانه برهان عالی با متراژ ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع نیز با مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع فضای سبز، اجرای ۲ هزار مترمربع کف فرش موزائیک و ۷۰۰ متر طول جدول گذاری نیز آغاز شده است.

کد خبر 498133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.