تدابیر استونی برای رونق گردشگری

تمام گردشگرانی که دو شب کامل را در هتل‌های تالین، پایتخت استونی سپری کنند، می‌توانند شب سوم را به طور رایگان در آنجا بگذرانند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، وزیر صنعت گردشگری پایتخت و بزرگترین شهر استونی از افزایش خدمات گردشگری به افراد جهانگرد خبر داده و ادعا کرده که هزینه سفر این افراد به طور قابل چشمگیری کاهش خواهد یافت. در این راستا، اقامت دو شبه در هتل‌ها، گردشگران را از رزرو رایگان یک شب دیگر اتاق بهره‌مند خواهد کرد ضمن اینکه این افراد می‌توانند کارت تردد داخل شهری را نیز برای مدت ۲۴ ساعت به طور رایگان مورد استفاده قرار دهند.

تدابیر استونی برای رونق گردشگری

وزیر صنعت گردشگری کشور سایر نهادها را نیز به ارائه خدمات مشابه دعوت کرده تا از این طریق، به رونق هر چه بیشتر این بخش کمک و زیان‌های ناشی از ظهور بیماری کووید -۱۹ در آن را تا حدودی جبران کنند. البته رونق گردشگری محلی در اولویت برنامه‌های مقامات رسمی تالین قرار دارد و این افراد ارائه خدمات رایگان به مردم کشور را در اولویت گردشگران خارجی قرار داده‌اند.

وزیر گردشگری کشور، مردم سراسر استونی را به بازدید از پایتخت دعوت و ادعا کرده، خدمات متعددی را در اختیار آنان قرار خواهد داد تا این افراد، تابستانی بسیار متفاوت با سال‌های گذشته را تجربه کنند.

در این راستا، صاحبان ۲۲ هتل و مسافرخانه سراسر شهر اقامت شب سوم را برای مسافران رایگان کرده که البته پرداخت این هزینه را دولت استونی بر عهده گرفته و قرار است به حساب هر هتل یا مسافرخانه واریز کند.

علاوه بر این، یک کارت در اختیار گردشگران تالین قرار خواهد گرفت که تردد از طریق وسایل حمل و نقل عمومی و همچنین بازدید از جاذبه‌های شهر را برای گردشگران رایگان خواهد کرد. جالب است بدانید تنها افرادی که دو یا چند روز به قصد سفر در پایتخت استونی اقامت کرده‌اند، می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

تدابیر استونی برای رونق گردشگری

کد خبر 498128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.