عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ خردادماه

در این بسته خبری از کاشت بیش از ۵۰۰ اصله درخت زینتی در زرند تا کاهش ۲۰ درصدی برق مصرفی مدیریت شهری قدس و گلکاری فصلی بوستان مشاهیر قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

گلکاری فصلی بوستان مشاهیر قزوین

حمید رحمانی، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با توجه به پیش بینی بسترهای فصلی کاری و در آستانه فرارسیدن فصل تابستان، عملیات گلکاری بوستان مشاهیر قزوین در دست اجرا است.

زیرسازی و آسفالت معابر منطقه سه ساری

عباس رئیسی، شهردار منطقه ۳ ساری از زیرسازی و آسفالت بیش از ۶ هزار مترمربع از معابر در ۲۰ روز گذشته خبر داد.

کاهش ۲۰ درصدی برق مصرفی ساختمان‌های اداری مدیریت شهری قدس

احمدرضا سیفری، مدیر منطقه برق شهر قدس با ارسال نامه‌ای به مسعود مختاری شهردار شهر قدس، از اقدامات مدیریت شهری به منظور اجرای نیروگاه خورشیدی، استفاده از انرژی پاک و تجدید پذیر و کاهش بار شبکه برق منطقه تقدیر کرد.

پاکسازی و لایروبی رودخانه‌های سطح شهر گرگان

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: با نزدیک شدن به فصل گرما و افزایش دما در راستای ارتقای بهداشت عمومی و جلوگیری از رسوب گذاری و انباشت شن و ماسه و زباله در سطح رودخانه، پاکسازی و لایروبی رودخانه‌های سطح شهر با جدیت بیشتر در دستور کار قرار گرفته است.

۵ پروژه بوستان محله‌ای در رفسنجان در دست احداث است

شهرداری رفسنجان به صورت همزمان ۵ پروژه مهم احداث بوستان محله‌ای از جمله بوستان واقع در بلوار شهید محمدی، بوستان خیابان مصطفی خمینی ۵۵، در حاشیه بلوار شهید مطهری، بوستان واقع در خیابان نظام مهندسی و بوستان واقع در خیابان دکتر حسابی را در دست احداث دارد.

بهسازی تابلوهای نامگذاری بلوارهای خرمشهر

شهرداری خرمشهر بهسازی و نوسازی تابلوهای نامگذاری بلوارهای سطح شهر را با هدف زیباسازی سیما و منظر شهری و تسهیل در دستیابی به آدرس و شناسایی بلوارهای معابر اصلی سطح شهر، آغاز کرد.

افزایش ۸۸ درصدی بودجه شهرداری پردیس در سال ۱۴۰۰

مرتضی همتی، شهردار پردیس گفت: امسال بودجه شهرداری پردیس به ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال رسیده که نسبت به بودجه سال گذشته ۸۸ درصد ارتقا پیدا کرده است.

کاشت بیش از ۵۰۰ اصله درخت و درختچه‌های زینتی در بوستان‌های زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زرند، از استمرار و ادامه فعالیت‌های این سازمان در زمینه ایجاد و گسترش فضای سبز مناسب در بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر خبر داد.

عملیات احداث بیش از ۱۰ هزار مترمربع فضای سبز در شهرک بهاران سنندج

عابدین لطفی، مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج از آغاز عملیات احداث بیش از ۱۰ هزار مترمربع فضای سبز در سطح این ناحیه خبر داد و گفت: احداث حریم سبز، تکمیل و اصلاح فضای سبز بلوار ۲۲ بهمن حدفاصل سه راه پاوان تا ورودی خیابان بوستان، احداث حریم سبز بلوار حمدی بالاتر از دلتای دانشجو و بلوار حمدی روبروی کتابخانه ماموستا شهید برهان عالی از معابری است که عملیات احداث فضای سبز در آن آغاز شده است.

افزایش ۳۰ درصدی فضای سبز بافران

احمد دهقانی، شهردار بافران از اضافه شدن ۳۰ درصد به فضای سبز این شهر در سال گذشته خبر داد و گفت: این اقدام گامی نوین در توسعه فضای سبز شهری بوده است.

کد خبر 498086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.