ممنوعیت سفر از امروز در ۹ محور استان اعمال می‌شود/جریمه یک میلیونی در انتظار متخلفان

سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان گفت: از امروز ظهر ممنوعیت سفر به استان را در محورهای ۹ گانه استان اعمال می‌شود. ایستگاه‌های ایست بازرسی فعال شده و تا پایان روز ۱۷ خرداد این محدودیت‌ها اعمال می‌شود همچنین جرایم یک میلیون تومانی برای خودروهایی که از شهرهای قرمز وارد استان شوند در نظر گرفته می‌شود.

حجت الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در اکثر شهرستان‌ها روند نزولی آمار شیوع کرونا داریم البته در برخی شهرستان‌ها مانند خمینی شهر، دهاقان، گلپایگان لازم است رعایت بیشتر دستورالعمل‌ها، مورد توجه باشد.

وی افزود: در واکسیناسیون رده سنی ۷۰ سال به بالا بیش از ۷۵ درصد گروه هدف مراجعه کردند و قرار شد مابقی این گروه سنی هم مراجعه کرده و واکسن‌شان را دریافت کنند.

سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان تصریح کرد: در خصوص انتخابات یک دستورالعمل ۱۵ بندی به ستاد نامزدهای انتخاباتی ابلاغ شده تا به عنوان مبنای کارشان باشد و در این دستورالعمل همه مواردی که باید رعایت کنند ذکر شده است.

وی در خصوص محدودیت‌های سفر در ایام تعطیلات خردادماه، تصریح کرد: مقرر شد از امروز ظهر ممنوعیت سفر به استان را در محورهای ۹ گانه استان اعمال کنیم. ایستگاه‌های ایست بازرسی فعال شده و تا پایان روز ۱۷ خرداد محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

غلامی خاطرنشان کرد: خودروهای غیربومی به مسیر استان‌های مبدا بازگشت داده می‌شوند و جریمه یک میلیون تومانی برای خودروهایی که از شهرهای قرمز وارد استان شوند در نظر گرفته می‌شود و سفر به شهرهایی که جاذبه گردشگری دارند هم ممنوع است.

وی در خصوص شهرهایی که سفر درون استانی به آنها ممنوع است، افزود: سفر به شهرهای قمصر، نیاسر، چادگان، سمیرم، نطنز، باغبهادران، فریدونشهر، خوانسار و بوئین میاندشت ممنوع است و در ورودی این شهرها ایست بازرسی فعال شده است.

کد خبر 498047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.