بهره‌برداری از زیرگذر قهجاورستان تا یک ماه آینده

مدیر پروژه کیلومتر دو و نیم تا هفت رینگ چهارم شهر اصفهان از پیشرفت ۶۴ درصدی کیلومتر چهار تا هفتم رینگ حفاظتی شهر داد و گفت: سازه پل زیرگذر قهجاورستان به اتمام رسیده، عملیات بتن‌ریزی آن تکمیل شده و تا یک ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

ناصر کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات اجرایی مسیر رینگ چهارم حدفاصل پل زیرگذر قهجاورستان تا پل آفتاب به اتمام رسیده و در مرحله آسفالت‌ریزی است.

وی افزود: سازه پل زیرگذر قهجاورستان به اتمام رسیده، عملیات بتن‌ریزی آن تکمیل شده و تا یک ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیر پروژه کیلومتر دو و نیم تا هفت رینگ چهارم شهر اصفهان با بیان این که حد فاصل پل زیرگذر قهجاورستان تا پل روی کانال آب شامل چهار باند مسیر، آماده آسفالت است، تصریح کرد: ۹۸ درصد آزادسازی‌های مسیر حدفاصل پل کانال به سمت جنوب انجام شده و دو درصد باقیمانده معادل حدود سه هزار و ۳۰۰ مترمربع، باید هر چه سریع‌تر انجام شده و شبکه برق فشار قوی نیز در این محدوده باید جابجا شود.

وی از پیشرفت ۶۴ درصدی کیلومتر چهار تا هفتم رینگ حفاظتی شهر خبر داد و گفت: ۱۰ درصد از برنامه زمانبندی شده عقب هستیم که دلایل آن کاهش زمان اجرای پروژه، تأخیر در انجام آزادسازی‌ها و تأمین متریال مورد نیاز بوده است.

کد خبر 498045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.