آخرین وضعیت ترافیکی خیابان های کلانشهر اصفهان

تردد خودروها در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی، هر دو مسیر بزرگراه شهید صیادشیرازی و شمال به جنوب امام خمینی به علت وجود ترافیک به کندی صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اعلام مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان امروز -سه شنبه ١١ خرداد ماه- ساعت١٩ در مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه، هر دو مسیر خیابان ابن سینا، مسیر شمال به جنوب خیابان علامه مجلسی، خیابان مسجد سید در مسیر شرق به غرب، خیابان عبدالرزاق به صورت رفت و برگشت، مسیر شرق به غرب خیابان جی، مسیرشمال به جنوب بزرگمهر، مسیر شمال به جنوب خیابان هاتف و خیابان نشاط در مسیر شمال به جنوب ترافیک سنگین است.

همچنین در هر دو مسیر خیابان شمس آبادی، هر دو مسیر خیابان چهارباغ پایین، خیابان کمال اسماعیل به صورت رفت و برگشت، مسیر جنوب به شمال خیابان توحید، خیابان شریعتی به صورت رفت و برگشت، مسیر جنوب به شمال خیابان حکیم نظامی، خیابان چهارباغ بالا در مسیر جنوب به شمال و هر دو مسیر خیابان سعادت آباد نیز تراکم ترافیک وجود دارد.

عصر امروز ساعت١٧ و ٥٠ دقیقه در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید ردانی پور به علت برخورد دو خودرو سواری ترافیک سنگینی در این محدوده ایجاد شد؛ همچنین

ساعت ١٨ و ٤٥ دقیقه نیز در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی یک خودرو سواری با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرد؛ ترافیک حاصل از این حادثه جرحی نیز سنگین گزارش شد.

کد خبر 497906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.