"مهدی دوستی" به عنوان سخنگوی شورای هماهنگی ستاد رئیسی معرفی شد

مهدی دوستی رسماً به عنوان سخنگوی شورای هماهنگی ستادهای مردمی «سیدابراهیم رئیسی» معرفی شد.

به گزارش ایمنا، علی نیکزاد مسئول ستادهای مردمی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران، طی سخنانی اظهار کرد: آیت‌الله رییسی وقتی بر اثر تکلیف وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شدند، گفتند که من مستقل آمدن و ستاد هم ندارم. هر کس درون خانواده انقلاب قرار بگیرد در جهت تشکیل دولت مردمی و ایران قوی قطعاً می‌تواند به شکل‌گیری دولت انقلابی در جهت حل مشکلات اقتصادی و رفع مشکلات مردم و بهبود مباحث اجتماعی و خصوصاً رفع تحریم که بر ملت ایران روا داشته شده، کمک کند. هر کس درون خانواده نظام است و بخواهد از آقای رییسی حمایت کند، ما به سوی آنها دست یاری دراز می‌کنیم.

وی افزود: بنده به عنوان رئیس شورای ستادهای مردمی آقای رییسی برای ۳۱ استان حکم دادیم و هر استان رئیس شورای هماهنگی دارد و به تشکل‌های سیاسی مانند جبهه پایداری، شورای وحدت و ائتلاف و سایر شخصیت‌های سیاسی جلسات داریم و آنچه برای خدمت به نظام و انقلاب قرار بود، ستادهایشان را برای کاندیداهای خود ساماندهی و کار کنند، در حمایت آقای رییسی آوردند.

نیکزاد گفت: آقای مهدی دوستی از امروز به‌عنوان سخنگوی ستاد شورای هماهنگی ستاد آقای رییسی منصوب شدند و موضعگیری و سخنان ایشان گفته‌ی ستاد آقای رییسی است.

منبع: تسنیم

کد خبر 497897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.