نصب ۱۳۱ کتیبه سر در منازل شهدای شهر گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: در راستای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت ۱۳۱ کتیبه‌ شهدا بر سر در منازل خانواده شهدای شهر نصب شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر ضرورت تکریم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا با تاسی از سرور و سالار شهیدان در راه دفاع از کشور جان خود را نثار کردند. شجاعت و ایثار این بزرگمردان هیچ گاه فراموش شدنی نیست و یاد و خاطره آن‌ها در اذهان بیدار جامعه ماندگار خواهد بود.

وی گفت: شهرداری گلپایگان در راستای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت ۱۰۳ تصویر و تمثال شهدا در بلوارهای مادر و امام رضا (ع) و ۱۳۱ کتیبه شهدا بر سر در منازل خانواده شهدای این شهر نصب کرده است.

شهردار گلپایگان با بیان این که بازدید دوره‌ای از خانواده معظم شهدا یکی از وظایف این شهرداری است که در دستور کار قرار دارد، افزود: انتشار تصاویر و بخشی از وصیت نامه شهدای شهر در کانال اطلاع رسانی شهرداری به مناسبت گرامیداشت شهدای عملیات رمضان، بیت‌المقدس و شهدای کارگر این شهرستان و همکاری در برگزاری مراسم تجدید میثاق با شهدای شهر گلپایگان از دیگر اقدامات است.

شکرزاده با اشاره به اولویت نام گذاری معابر شهری به نام شهدا گفت: با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا تاکنون بیش از ۳۰۰ معبر شهر گلپایگان به نام شهدای این شهر مزین شده است و این روند ادامه خواهد داشت.

کد خبر 497861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.