پیاده‌سازی اولین پروژه ارزیابی هوش مصنوعی در هسن

وزیر انجمن فناوری‌های برق، الکترونیک و اطلاعات آلمان از ایجاد مرکزی برای ارزیابی فرآیندهای هوش مصنوعی در کشور خبر داده که دولت هسن، از ایالات بزرگ این کشور، نیز آمادگی خود برای مشارکت در این پروژه را اعلام کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات آلمانی در نظر دارند تمام سیستم‌های هوش مصنوعی را مورد ارزیابی قرار دهند که وزیر انجمن فناوری‌های برق، الکترونیک و اطلاعات کشور مسئولیت اجرای این پروژه را بر عهده گرفته است در این راستا قرار است نمایندگانی از مراکز تحقیقات، توسعه و استانداردسازی در یک مرکز گرد هم آیند و فرآیندهای هوش مصنوعی در سراسر کشور را مورد بحث و ارزیابی قرار دهند.

بدیهی است که کیفیت سیستم‌های هوش مصنوعی، اصل اساسی به‌کارگیری این تکنولوژی در افزایش زیست‌پذیری شهرها به حساب می‌آید و به همین دلیل، مقامات اهل هسن نیز قرار است به تیم تحقیقاتی جدید بپیوندند و با کمک متخصصان برگزیده، کیفیت هوش مصنوعی در ایالت خود را تا حد قابل قبولی ارتقا دهند.

مقامات بخش دیجیتال‌سازی و هوش مصنوعی هسن مسئولیت پرداخت تمام هزینه‌های مربوط به پروژه جدید را بر عهده گرفته و متعهد شده‌اند مقامات ایالت را تا دستیابی به موفقیت نهایی، از حمایت خود بهره‌مند کنند.

شرکت‌ کنندگان پروژه ارزیابی کیفیت سیستم‌های هوش مصنوعی آلمان پیش‌بینی کرده‌اند که تحقیقات آن‌ها تا اواسط سال ۲۰۲۲ به نتایج قابل قبولی برسد و مشکلات مربوط به این سیستم‌ها را تا حد زیادی کشف کند.

گسترش ویروس کرونا با وجود تمام پیامدهای منفی خود، اثرات مثبتی نیز در زندگی شهرنشینی بر جای گذاشت که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به افزایش نیاز به دیجیتال‌سازی و بهره بیشتر از تکنولوژی برای بهبود هر چه بیشتر شهرنشینی اشاره کرد. مقامات اهل هسن در نظر دارند از طریق مشارکت در پروژه ارزیابی سیستم‌های هوش مصنوعی، به بهبود کیفیت زندگی مردم خود کمک کنند و پایداری را برای سراسر ایالت به ارمغان آورند.

پیاده‌سازی اولین پروژه ارزیابی هوش مصنوعی در هسن

کد خبر 497823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.