«هشدار زرد هواشناسی اصفهان» برای افزایش ۲ تا ۴ درجه‌ای دما

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: این هشدار هواشناسی برای اکثر منطق استان وبرای روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه صادر شده است و در این مدت دما بین ۲ تا ۴ درجه سانتی‌گراد به طور نسبی افزایش می‌یابد.

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص صدور هشدار زرد هواشناسی در استان اصفهان، اظهار کرد: هشدار زرد هواشناسی از امروز- ۱۱ خردادماه- در خصوص افزایش نسبی دما در استان اصفهان صادره شده است.

وی با اشاره به ماندگاری توده هوای گرم تابستانه تا اواخر هفته آینده، ادامه داد: این هشدار هواشناسی برای اکثر منطق استان و برای روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه صادر شده است و در این مدت دما بین ۲ تا ۴ درجه سانتی‌گراد به طور نسبی افزایش می‌یابد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: به دلیل ماندگاری توده هوای گرم تابستانه تا اواخر هفته آینده شاهد افزایش مصرف حامل‌های انرژی از جمله آب و برق خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در این مدت استفاده از حامل‌های انرژی، تنظیم و کنترل دمای مرغداری‌ها و گلخانه‌ها، خودداری از انجام عملیات کشاورزی و فعالیت‌های فیزیکی در فضای باز در ساعات میانی روز باید مدیریت شود تا با صرفه جویی به مصرف بهینه دست یابیم.

کد خبر 497808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.