جابجایی ۸۲۰ هزار مسافر در پایانه‌های مسافربری مشهد

معاون عمران، حمل و نقل وترافیک شهردار مشهد گفت: در اردیبهشت امسال ۸۲۶ هزارو ۱۹۴ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری جابه جا شده اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی اظهار کرد: بر اساس آمار از اول تا ۳۱ اردیبهشت ماه امسال ۸۲۶ هزار و۱۹۴ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری به مشهد وارد و یا از آن خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه از اول تا ۳۱ اردیبهشت سال ۹۹ حدود ۷۱۰ هزار و ۳۵ مسافر از طریق پایانه‌های شهرداری جا به جا شده‌اند، افزود: مقایسه این دو آمار نشان می‌دهد که جا به جایی مسافر در اردیبهشت ۱۴۰۰ نسبت به مشابه سال ۹۹ حدود ۱۶ درصد افزایش داشته است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به صورت مستمر در پایانه‌های مسافربری در حال اجرا است گفت: بر این اساس مسافران در هنگام ورود و خروج به پایانه تب‌سنجی شده و تمامی اماکن و سالن‌های پایانه به صورت مستمر ضد عفونی می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به ممنوع شدن فروش بلیت در پایانه‌های مسافربری از مسافران درخواست می‌شود در صورت لزوم انجام سفر قبل از مراجعه به پایانه بلیت خود را از درگاه‌های الکترونیک و یا آژانس‌های مسافرتی خریداری کنند.

کد خبر 497784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.