ایجاد اشتغال برای بیش از ۲ هزار مددجوی کمیته امداد در استان اصفهان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: خدمات کاریابی کمیته امداد استان در سال گذشته، با رشد ۶۸ درصدی توانست برای دو هزار و ۶۰۹ مددجو، شغل مناسب با درآمد مکفی ایجاد کند.

محمدرضا کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اشتغال پایدار مددجویان تحت حمایت امداد اظهار کرد: خدمات کاریابی کمیته امداد استان در سال گذشته، با رشد ۶۸ درصدی توانست برای دو هزار و ۶۰۹ مددجو، شغل مناسب با درآمد مکفی ایجاد کند.

وی افزود: یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد استان اصفهان، خودکفایی و ایجاد شغل برای جامعه تحت پوشش است و یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال برای مددجویان، کاریابی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به ۱۳۴۷۸ شغل ایجاد شده در سال گذشته، تصریح کرد: با پرداخت ۶۷۸۰ وام قرض الحسنه، ۱۰۸۶۹ شغل و از طریق کاریابی نیز ۲۶۰۹ مددجو صاحب شغل پایدار شده اند.

وی از جمله موارد راهبری ایجاد شغل پایدار برای مددجویان را کاریابی، پرداخت تسهیلات، اجرای طرح‌های کارفرمایی و راهبران شغلی اعلام کرد و ادامه داد: مراکز نیکوکاری تخصصی در کمیته امداد شکل گرفته‌اند و در حال حاضر ۴۰ مرکز نیکوکاری فعال به منظور کاریابی، ایجاد اشتغال و امور مربوط به اشتغال نیازمندان در استان اصفهان راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته به منظور مساعدت با طرح‌های اشتغال آسیب دیده از کرونا در دو مرحله مبلغ ۳ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان به طرح‌های اشتغال که بیشترین آسیب را از شیوع کرونا دیده بودند پرداخت شد.

کد خبر 497768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.