بختیار: اصلاح طلبان از تنها گزینه خود در انتخابات حمایت کنند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: متأسفانه اصلاح طلبان هنوز در شوک رد صلاحیت چهره‌های شاخص خود هستند؛ در صورتی که نیاز است هر چه زودتر نسبت به شرایط موجود تصمیم‌گیری کرده و از تنها گزینه اصلاح طلب خود یعنی محسن مهرعلیزاده حمایت کنند.

علی بختیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد وضعیت سیاسی کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: با رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان شاخص در انتخابات ریاست جمهوری و حمایت اکثریت جناح‌های اصولگرا از ابراهیم رئیسی، به نظر می‌رسد وی محتمل‌ترین گزینه برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باشد.

وی افزود: در صورتی که مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری افزایش یابد، احتمال رأی آوری اشخاصی مانند محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی بیشتر می‌شود اما در حال حاضر و با توجه به فضای فعلی انتخابات در بین افراد جامعه، احتمال پیروزی ابراهیم رئیسی افزایش یافته است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان در سال ۸۴ با اتخاذ رویکردی انفعالی نسبت به انتخابات ریاست جمهوری، دولت را به رقیب واگذار کردند بر همین اساس به نظر می‌رسد با درس گرفتن از این سال، تصمیماتی در این زمینه اتخاذ کنند.

بختیار ادامه داد: متأسفانه اصلاح طلبان هنوز در شوک رد صلاحیت چهره‌های شاخص خود هستند؛ در صورتی که نیاز است هر چه زودتر نسبت به شرایط موجود تصمیم‌گیری کرده و از تنها گزینه اصلاح طلب خود یعنی محسن مهرعلیزاده حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: محسن مهرعلیزاده تنها گزینه اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است؛ زیرا عبدالناصر همتی اصلاح طلب نبوده و تنها به جریان اعتدالی دولت وابسته است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: اصلاح طلبان در صورتی که می‌خواهند از رویکرد انفعالی خود فاصله بگیرند باید از محسن مهرعلیزاده حمایت کنند و انتخابات را به مرحله دوم بکشانند و در آنجا با اتخاذ تدبیر معین پیروز شوند.

کد خبر 497708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس 23 IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    0 0
    تنها گزینه اصلح طلبان برای حمایت آقای همتی است، نه مهرعلیزاده