قابلیت تشخیص خُر و پُف در گجت‌های پوشیدنی فیت بیت

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گجت‌های پوشیدنی فیت‌بیت به قابلیت تشخیص خُر و پُف مجهز خواهند شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، فیت‌بیت اعلام کرده است که گجت‌های پوشیدنی این شرکت به زودی علاوه بر فناوری تشخیص صدا از تکنولوژی تشخیص خُر و پُف نیز بهره خواهد برد بنابراین قادر خواهند بود هنگامی که کاربر خوابیده است اطلاعات مربوط به صدای موجود در اطراف او را ثبت کند.

صدای خر و پف معمولاً برای دیگر افراد حاضر در اتاق خواب آزار دهنده است و خواب آن‌ها را مختل می‌کند. فردی که خُر و پُف می‌کند متوجه صداهای ناشی از خروج هوا از بینی و گلوی خود نمی‌شود بنابراین ویژگی جدید گجت‌های پوشیدنی شرکت فیت‌بیت به او ثابت می‌کند که هنگام خواب خُر و پُف می‌کند البته دستگاه‌های مجهز به فناوری تشخیص خر و پف نمی‌تواند تشخیص دهد که کاربر مورد نظر یا فرد دیگر در حال خُر و پُف کردن است. در حال حاضر این ویژگی در اپلیکیشن فیت‌بیت در گوگل پلی استور در دسترس است. فناوری تشخیص خر و پف صداهای موجود در محیط را با استفاده از میکروفون گجت مورد نظر فیت ضبط می‌کند. استفاده از این فناوری منجر به تخلیه مقدار زیادی از شارژ باتری محصول می‌شود.

شرکت فیت بیت اعلام کرده است افرادی که قصد دارند از فناوری تشخیص خُر و پُف استفاده کنند باید شارژ گجت مورد نظرشان بیشتر از ۴۰ درصد باشد. قابلیت تشخیص خُر و پُف و تشخیص صدا قادر است تشخیص دهد آیا صدای ثبت شده مربوط به خُر و پُف است یا خیر؟ وجود صدای سفید در هنگام خواب ممکن است عملکرد ردیاب خُر و پُف را مختل کند، بنابراین به منظور بهبود عملکرد این فناوری، صداهای سفید موجود در محیط خواب باید حذف شود. انتظار می‌رود که این ویژگی به زودی به گجت‌های پوشیدنی شرکت فیت بیت اضافه شود.

کد خبر 497704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.