ایتالیا میزبان معروف‌ترین سالن تئاتر جهان

سالن تئاتر "La Scala"، یکی از زیباترین جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهر میلان در ایتالیا می‌شود و هر سال توجه گردشگران زیادی را به سوی خود جلب می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در طول تاریخ سالن‌های تئاتر زیادی در سراسر جهان ساخته شده است که بعضی از آنها به دست فراموشی سپرده شده، بعضی خراب شده و بعضی دیگر هنوز به قوت خود پا برجا است و در آنها تئاترهای مختلف اجرا می‌شود.

سالن تئاتر "La Scala de Milan" که در شهر میلان ایتالیا قرار دارد یکی از معروف‌ترین سالن‌های اجرای اپرا در جهان محسوب می‌شود. این سالن یکی از زیباترین جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهر میلان ایتالیا است و هر سال توجه گردشگران زیادی را به سوی خود جلب می‌کند.

معماری دیدنی La Scala بسیار باشکوه است و بازدید از آن برای علاقمندان به هنر معماری توصیه می‌شود. سالن پذیرایی La Scala در یک طراحی طلایی منحصر به فرد قرار گرفته و پرده‌ها و صندلی‌های بنفش، جلوه خاصی به این سالن داده‌اند، به طوری که بازدیدکنندگان می‌توانند ساعت‌ها در آنجا بمانند و از عظمت و زیبایی آن لذت ببرید.

ایتالیا میزبان معروف‌ترین سالن تئاتر جهان

تابلوهای برجسته و لوسترها که در مرکز سالن قرار دارند از دیگر جاذبه‌های این سالن هستند و یک موزه دیدنی درون La Scala قرار دارد که آثار هنری منحصر به فرد و مهم در آن حفظ شده است و با دارا بودن بیش از دو هزار صندلی و اجراهای زیاد روزانه به یکی از مکان‌های دیدنی اروپا تبدیل شده است همچنین به دلیل مهندسی ویژه صدا در این سالن تئاتر، صدای افراد از همه جای آن به گوش می‌رسد.

برای بازدید از این تئاتر امکانات مختلف حمل و نقل عمومی نظیر اتوبوس، مترو، تاکسی و تاکسی اینترنتی وجود دارد. برای رزرو بلیت نیز نیازی به مراجعه حضوری نیست. علاقه مندان می‌توانند به وب سایت " Teatro alla Scala " مراجعه کرده و با مشاهده فهرست برنامه‌ها و کنسرت‌های فصلی، به صورت آنلاین بلیت رزرو کنند.

کد خبر 497625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.