حناچی: برج باغ‌های پایتخت به بوستان تبدیل شد

شهردار تهران گفت: فضاهای سبز و باغاتی که در آستانه تبدیل به برج‌باغ بود، با اقدامات شهرداری و ممانعت مدیریت شهری به بوستان عمومی تبدیل شده‌است.

به گزارش ایمنا، پیروز حناچی اظهار کرد: خیابان ولیعصر از محورهای اصلی فعالیت ما در سال گذشته بود، هر چند در سه سال گذشته بیش از سه هزار درخت در این خیابان کاشته شد.

وی درباره تمهیدات شهرداری برای بوستان‌های جنگلی، افزود: موضوع بوستان‌های جنگلی بسیار مهم بود و نگهداری آنها به خصوص در سال‌های خشکسالی و حتی تر سالی خطیر و خطرناک است و هر نوع بی توجهی می‌تواند آتش سوزی به بار آورد.

شهردار تهران ادامه داد: مخازن آب و بازچرخانی آب را مد نظر قرار دادیم و کاری که کردیم معادل ایجاد یک سد مجازی برای آبیاری فضای سبز بود.

وی در پاسخ به سوالی درباره نرخ میادین میوه و تره بار گفت: در میادین میوه و تره بار ۳۵ تا ۴۰ درصد قیمت‌ها متعادل‌تر است که توسعه آنها در دستور کار بود.

حناچی درباره امداد رسانی هوایی، خاطرنشان کرد: با توافق با اورژانس سرعت خدمات رسانی افزایش یافت و تعداد گزارش‌ها رشد کرد و با افزایش بالگردها نیز امداد هوایی تهران فعال شد.

وی درباره تفکیک پسماند و تحویل به مأموران شهرداری از سوی شهروندان گفت: در حوزه پسماند کسانی که پسماندهایی با حجم بالا را به صورت تفکیک شده تحویل دهند مأموران شهرداری با گلدان‌های گل از آنان قدردانی می‌کنند.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی درباره اقدامات بهشت زهرا در دوره کرونا، اظهار کرد: کاری که بهشت زهرا در شرایط کرونا انجام داد در تاریخ این سازمان باقی می‌ماند و همه اموات را با تشریفات لازم و احترام اموات را تدفین کردند.

وی درباره فعالیت سازمان زیباسازی شهرداری، گفت: در حوزه زیباسازی، سازمان مربوطه کار دستگاه‌های دیگر فرهنگی و تبلیغی را نیز به دوش می‌کشد، بخشی از اقدامات این سازمان در حوزه ملی بود و حتی در دیپلماسی کشور نیز وارد شد و به دنبال آن با ویدئو مپینگ ها، میدان آزادی به نمادی از همراهی جهانی تبدیل شد.

حناچی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم همه موضوعات و مباحث را با نگاه اجتماعی بنگریم که بسیار پر هزینه و مهم است تا بتوانیم رضایت همه شهروندان را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نشاط اجتماعی و محله محوری مد نظر بوده و امسال دو هزار میلیارد تومان برای آن اعتبار پیش بینی کرده‌ایم، افزود: طرح شهید سلیمانی در سراهای محله انجام شده و امروز به نظر با کاهش مبتلایان و شیوع، موج چهارم کرونا را هم پشت سر گذاشته‌ایم.

منبع: ایرنا

کد خبر 497589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.