پیش‌بینی بورس فردا ۱۱ خردادماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار منفی باشد، اما در نیمه دوم سمت تقاضا قدرت بیشتری پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا_ سه شنبه ۱۱ خردادماه، را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: پیش بینی بازار امروز با توجه به رفتار روز گذشته حقوقی‌ها دور از انتظار نبود، شیطنت مجدد در سمت عرضه‌های شدید و فروریختن صف خرید منجر به ریزش ۱۰ هزار واحدی امروز شد و چندان هم در سمت تقاضا ایفای نقش نکردند، به هر روی بازار توسط بازار گردان‌ها در حال کنترل شدن است، از طرف دیگر از میزان مبالغی که باید به صندوق تثبیت بازار واریز شود فقط هزار میلیارد تومان آن واریز شده است.

در این بین اینکه آقای همتی همچنان خود را مقصر ریزش بورس نمی‌داند نیز نکته قابل توجهی است، همچنان مابقی طلب صندوق توسعه نیز واریز نشده و صرفاً ۵۰ میلیون دلار معادل سازی شده است.

در بین گروه‌های بازار، گروه خودرویی وخیم‌ترین وضعیت را به خود اختصاص داده است در بخش عمده این گروه شاهد صفوف فروش هستیم.

پیش‌بینی بورس فردا ۱۱ خردادماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

گروه خودرویی یکی از مهم‌ترین گروه‌ها در شکل‌گیری روند کلی بازار است، زمانی که این گروه منفی است بر روی کلیت بازار تأثیر منفی می‌گذارد اما باید یک روزی این مکانیسم غلط تمام شود، هر گروه بر اساس میزان ارزندگی آن مورد تقاضا قرار گیرد.

پیش بینی می‌شود بازار منفی باشد اما در نیمه دوم سمت تقاضا قدرت بیشتری پیدا کند.

کد خبر 497564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.