برخی افراد با شعار کمک به ورزش می‌آیند، اما اهداف سیاسی دارند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: بررسی کنید ببینید در سال‌های اخیر چه تعداد رئیس هیئت با شعار کمک به ورزش به این سمت منصوب شدند ولی دنبال مقام‌های سیاسی بودند و ساختار آن رشته ورزشی را نابود کردند. تفکر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان علیه این سیاست‌ها است.

محمد طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با صحبت‌هایی که در خصوص مهندسی انتخابات مجامع هیئت‌های ورزشی در استان اصفهان منتشر شده است، اظهار کرد: مهندسی در انتخابات هیئت‌های ورزشی یک کلید واژه انحرافی است که وقتی افراد غیر ورزشی برای این منظور ثبت نام می‌کنند و انتخاب نمی‌شوند آن را به کار می‌برند. اگر مجامع را برگزار کنیم یک حرفی می‌زنند و اگر برگزار نکنیم چیز دیگری می‌گویند.

وی ادامه داد: افراد غیر ورزشی به خود اجازه دادند خیلی به محیط ورزش نزدیک شوند. مجامعی که برگزار می‌شود، پاکسازی غیر ورزشی‌ها را انجام می‌دهد و روند به شکلی است که افراد توانمند از دل مجامع انتخاب می‌شوند تا به ورزش کمک کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه در گذشته بررسی کنید ببینید در سال‌های اخیر چه تعداد رئیس هیئت با شعار کمک به ورزش به این سمت منصوب شدند ولی دنبال مقام‌های سیاسی بودند و ساختار آن رشته ورزشی را نابود کردند. تفکر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان علیه این سیاست‌ها است و با این افراد برخورد می‌کند.

طباطبایی اضافه کرد: اگر کسی قرار است در مجامع هیئت‌های ورزشی استان شرکت کند باید برنامه داشته باشد و به آن رشته کمک کند تا او را با آغوشی باز بپذیریم، اما افرادی که غیر ورزشی هستند و به خاطر مسائل دیگر ورود می‌کنند شکست می‌خورند. به افراد غیر ورزشی که قصد حضور در مجامع هیئت‌های ورزشی را دارند با صدای بلند اعلام می‌کنم که برنامه خود را در راستای ورزش به اعضای مجمع ارائه دهند اگر این افراد قبول کردند رأی دهند اگر هم قبول نکردند دنبال حواشی و صحبت‌های غیر ورزشی نباشید.

وی با اشاره به اینکه ورزش استان اصفهان در یک جو آرام فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: مجامعی که برگزار می‌شود یکطرفه نیست و انتخاباتی بوده که کاندید با اختلاف یک رأی به عنوان رئیس هیئت انتخاب شده و نمی‌شود گفت این مجمع مهندسی شده است. کلید واژه مهندسی تأثیری در اذهان جامعه ورزش ندارد، متولیان ورزش به دنبال این هستند مدیرانی در رأس ورزش قرار بگیرند که سیاست، اهداف و برنامه ورزشی دارند و ورزش را به عنوان سکوی پرتاب برای خود نمی‌بینند. اگر هم مدیران غیر ورزشی ورود می‌کنند حداقل سیاست ورزشی داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص اینکه برخی افراد به خاطر منافع سیاسی وارد ورزش می‌شوند، گفت: اگر آسیب شناسی کنیم، یکی از آسیب‌های جدی که به بدنه ورزش طی سال‌های اخیر وارد شده نقش پر رنگ غیر ورزشی‌ها بوده است، اما ما اعتقاد داریم مدیرانی که غیر ورزشی هستند ولی تفکر ورزشی دارند و به دنبال جایگاه سیاسی نیستند، می‌توانند برنامه‌های خود را در مجمع ارائه دهند، اگر رأی آوردند از آنها حمایت می‌کنیم.

کد خبر 497459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.