تراژدی هولناک اکباتان در رد صلاحیت نامزدهای انتخابات گم شد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قزوین گفت: اخبار شبیه شوک هر چند وقت یک بار رخ می‌دهد و سر تیتر اخبار می‌شود جامعه و افکار عمومی را ملتهب و پریشان می‌کند و بدون تحلیل رها می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدیه سادات قافله باشی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"هفته گذشته جامعه در التهاب تراژدی هولناک اکباتان و بدن مثله شده مردی در ساک و سطل زباله آن هم توسط عزیزترین و نزدیک‌ترین افراد به او بود.

از دنیای مجازی و خبرهای تند و شارب و بدون روتوش فضای مجازی سر می‌خورم به فضای حقیقی بیمارستان و تب کرونا که به جانم می‌نشیند و عرق رد صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری به تن جامعه چهره ژولیده و چشم‌های مات و افسرده بابک خرمدین گم می‌شود لابه لای اخبار.

هم سن‌های من یادشان هست قصه عاشقانه و جنایی شاهرخ سمیه خیابان گاندی را که تا مدت‌ها سر تیتر نشریات زرد بود و ما با اشتیاق می‌خریدیم و می‌خواندیم گرچه بعدها دیگر کسی سراغ آنها را نگرفت که با رضایت پدر سمیه از طناب دار نجات یافتند ولی هرگز با یکدیگر ازدواج نکردند.

این اخبار شبیه شوک هر چند وقت یک بار رخ می‌دهد و سر تیتر اخبار می‌شود جامعه و افکار عمومی را ملتهب و پریشان می‌کند و بدون تحلیل رها می‌شود و بعد از مدتی رسوب می‌کند، نه میزگردی! نه تحلیل روانشناختی و جرم شناسی و نه نگاه جامعه شناسی و نه درمانگری! جامعه و افکار عمومی می‌ماند و هزار سوال بی‌جواب و خروارها ترس و بی اعتمادی که در فضا رها شده است..

کاش برای برنامه‌ریزان و تصمیم گیران حادثه هولناک اکباتان و بستری که در آن حادثه اتفاق افتاده خانواده کم اهمیت نشود و لابه لای اخبار انتخابات و کرونا گم نشود به گمانم هنوز جامعه منتظر یک جواب و تحلیل قانع کننده برای این حادثه و حوادث مشابه است. "

کد خبر 497428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.