در تعطیلات خرداد مسافرت نروید/جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار متخلفان

رئیس پلیس راه استان اصفهان در خصوص منع تردد در تعطیلات خرداد ماه، آمار اعمال قانون در ۱۰ روز گذشته و تردد ناوگان حمل و نقل عمومی و بار در ایام تعطیلات توضیحاتی ارائه داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تردد در محورهای استان اصفهان در تعطیلات خرداد ماه، اظهار کرد: ممنوعیت‌های تردد بر اساس مصوبات ستاد کرونا در استان اعلام شد، بر این اساس از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۲ خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۷ خردادماه به مدت شش روز تردد بین استانی ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: در تعطیلات خردادماه تردد بین شهری بر اساس رنگ‌بندی انجام می‌شود و افراد باید بر اساس رنگ‌بندی ترددهای خود در استان را برنامه‌ریزی کنند، چرا که با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا ورود و خروج به شهرهای نارنجی استان ممنوع خواهد بود.

وی در خصوص تردد بین استانی ناوگان حمل و بار، تصریح کرد: خودروهای وانت بار با پلاک شخصی که در جابجایی مسافر و ارزاق عمومی فعالیت دارند و ناوگان حمل و نقل عمومی و بار فاقد هرگونه ممنوعیت تردد خواهند بود.

بیش از ۱۰ هزار تذکر لسانی به خودروهای متخلف

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه روزانه به طور میانگین حدود ۵۰۰ خودروی متخلف در محدودیت‌های کرونایی اعمال قانون می‌شوند، افزود: حدود ۱۰ هزار و ۴۹۲ مورد تذکر لسانی، بازگرداندن از مبادی ورودی استان پنج هزار و ۵۵۹ مورد، اعمال قانون توسط دوربین چهار هزار و ۸۱۷ مورد بوده است.

وی افزود: جریمه تردد در شهرهای قرمز یک میلیون تومان، در شهرهای نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان و تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد نیز ۲۰۰ هزار تومان است، بنابراین چون وضعیت قرمز در استان نداریم، طی ۱۰ روز گذشته آمار جریمه‌های یک میلیون تومانی صفر بوده است.

کد خبر 497425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.