پیش‌بینی ۲۰ جایگاه انتخاباتی در شهر خرم‌آباد

رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و زیست شهری شورای اسلامی شهر خرم آباد تصریح کرد: ۲۰جایگاه در ۲۰ نقطه مختلف شهر خرم آباد از سوی کارشناسان و اعضاء کمیسیون برای تبلیغات محیطی پیشنهاد داده شده است.

علی ماکنعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: چگونگی تبلیغات محیطی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر خرم آباد در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری بررسی شد.

وی افزود: براساس لایحه تجمیع عوارض ۱۴۰۰، ساماندهی تبلیغات محیطی انتخابات امسال برعهده سازمان فرهنگی ورزشی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای اسلامی شهر خرم آباد تصریح کرد: ۲۰ جایگاه در ۲۰ نقطه مختلف شهر خرم آباد از سوی کارشناسان و اعضا کمیسیون برای تبلیغات محیطی پیشنهاد داده شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل واصله از وزارت کشور مبنی بر بلامانع بودن تجمعات و تبلیغات انتخاباتی در فضای باز و جهت صیانت از فضای سبز شهری، اعضای کمیسیون بر اتخاذ تدابیر خاص برای مصون ماندن فضاهای سبز از آسیب‌های احتمالی تاکید کردند.

ماکنعلی خاطرنشان کرد: اعضا کمیسیون تصویب کردند که از این پس تمام اطلاعیه‌های مربوط به چگونگی تبلیغات محیطی و خدمات ارائه شده توسط مدیریت شهری به نامزدهای انتخاباتی ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر خرم آباد از طریق کانال اطلاع رسانی کمیسیون متشکل از تمام نامزدهای تأیید صلاحیت شده اطلاع‌رسانی شود.

کد خبر 497422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.