محیط بانان تهران آموزش‌های رزمی می‌بینند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: مجموعه آموزش‌هایی پیش‌بینی شده است که به مأموران اجرایی محیط زیست استان تهران ارائه می‌شود که این آموزش‌ها کاربردی است و به آنان در انجام مأموریت‌های سازمانی کمک کند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حفاظت محیط زیست استان تهران، فرهاد زندی با اشاره به آموزش‌هایی که کارکنان و محیط بانان در طول دوران خدمت می‌بینند، اظهار کرد: لازمه به‌روز بودن و افزایش توانمندی کارکنان برای حضور فعال و مشارکت و مسئولیت پذیری بیشتر، آموزش مستمر در تمام سطوح یک سازمان است.

وی با تاکید بر اینکه حساسیت موضوع حفاظت از مناطق تحت مدیریت و منابع طبیعی ضرورت آموزش را برای محیط بانان سازمان محیط زیست بیشتر می‌کند، اظهارکرد: از جمله این آموزش‌ها، آموزش‌های روانشناختی، نحوه به کارگیری سلاح، دفاع شخصی و زندگی در شرایط سخت است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران به درگیری‌های غیر عمد و عمدتاً سهوی محیط بانان با شکارچیان متخلف و شکارکشان در مناطق تحت مدیریت محیط زیست اشاره و تصریح کرد: در این مأموریت‌ها عمده تلاش محیط بانان متمرکز به خلع سلاح متخلف به دور از درگیری و تیراندازی است و بدین منظور آموزش دفاع شخصی و رزمی می‌تواند در موارد خاص به کمک محیط بانان بیاید.

زندی در پایان گفت: دوره آموزشی دفاع شخصی ویژه محیط بانان استان تهران از امروز (۹ خرداد) آغاز شده است و به مدت شش روز ادامه دارد که در این دوره ۶۰ نفر از مأموران اجرایی زیر نظر مربی تأیید شده تربیت بدنی آموزش‌های لازم را فرا خواهند گرفت.

کد خبر 497312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.