علی‌نژاد: بهتر است در رشته‌هایی چون تنیس به دنبال میزبانی باشیم

مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد، رشته تنیس در ابعاد همگانی و حرفه‌ای رشد و پیشرفت کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، مراسم اختتامیه تور جهانی تنیس جوانان امروز (شنبه) با معرفی برترین‌ها در بخش‌های انفرادی و دو نفره پسران و دختران برگزار شد که در این مراسم مهدی علی‌نژاد معاون توسعه قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس و جمعی از مسئولان استان آذربایجان غربی حضور داشتند.

مهدی علی‌نژاد در حاشیه مراسم اهدای کاپ قهرمانی به نفرات برتر اظهار کرد: از اینکه در جمع خانواده ارزشمند تنیس حضور پیدا کردم، بسیار خوشحالم. این دومین بار است که در یک ماه گذشته افتخار حضور در مسابقات آی تی اف را دارم و از نزدیک شاهد تلاش زحمتکشان این رشته بودم. همچنین از کیومرث پورایراندوست مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و همه همکاران و عزیزانی که برای برگزاری رویداد بین‌المللی در شهر زیبا و تاریخی ارومیه زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.

معاون توسعه قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به برگزاری تورهای جهانی تنیس در ایران تصریح کرد: برگزاری چنین رویدادهایی به افزایش سطح تنیس ایران کمک می‌کند و به ویژه در استان‌هایی که میزبانی رقابت‌های بین‌المللی را می‌پذیرند می‌تواند به جذب استعدادها کمک کند.

علی‌نژاد افزود: خوشبختانه سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز همکاری خوبی طی برگزاری مسابقات داشت و مطمئناً پخش زنده بازی‌های رشته تنیس می‌تواند به توسعه در سطح جامعه کمک کند. به نظرم این مسیر درستی است که فدراسیون تنیس در پیش گرفته است، چراکه تنیس جزو رشته‌هایی است که بازیکنان باید به صورت مداوم در مسابقات داخلی حضور داشته باشند. با محدودیت‌هایی که به دلیل تحریم‌های ظالمانه کشورهای غربی مواجه هستیم و شرایط ارزی به سختی امکان اعزام برون مرزی در رشته‌هایی همچون تنیس وجود دارد و به همین دلیل بهتر است در چنین رشته‌هایی به دنبال اخذ میزبانی باشیم.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان امیدوارم تنیس در ابعاد همگانی و حرفه‌ای رشد کند و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با عملکرد درخشان تیم ملی تنیس در رقابت‌های دیویس کاپ بتوانیم از سید شش به سید سه و در نهایت سید دو صعود کنیم. به نظرم یکی از اتفاق‌های خوب حضور تنیسورهای جوان در کنار بازیکنان بزرگسالان در اردوهای تیم ملی است.

علی‌نژاد در پایان صحبت‌هایش گفت: از مسئولان استان آذربایجان غربی برای میزبانی تشکر می‌کنم و امیدوارم مهمانان خارجی نیز با خاطره خیلی خوب شهر تاریخی و زیبای ارومیه را ترک کنند و باز هم شاهد برگزاری رویدادهای این‌چنینی در این شهر باشیم.

کد خبر 497100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.