ایران ۱ روسیه ۳/ دومین باخت بلند قامتان ایران در جام ملت‌های والیبال

تیم ملی ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های والیبال با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل تیم روسیه شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز شنبه ۸ خرداد ماه، در رقابت‌های جام ملت‌های والیبال تیم ایران و روسیه از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل هم رفتند. این دیدار به صورت مستقیم و زنده از شبکه سه پخش شد.

تیم ملی والیبال با نتیجه ۳ بر ۱ این دیدار را به تیم روسیه واگذار کرد.

ست اول:

هر دو تیم باانرژی بالا و سریع بازی را شروع کردند. تیم روسیه در روند امتیاز گیری بهتر ظاهر شد. روسیه با ۵ امتیاز اختلاف توانست به امتیاز ۱۵ برسد. در ادامه بلند قامتان ایرانی با دریافت‌هایی که داشتند اختلاف را کم کردند اما در دقایق پایانی روسیه موفق تر عمل کرد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ ست اول را از آن خود کرد.

ست دوم:

ایران در ست دوم اولین امتیاز را گرفت ولی بلافاصله تیم حریف امتیاز تساوی را کسب کرد. در ادامه قرمزپوشان ایران اختلاف امتیاز را به ۵ رساندند. در این ست این تیم ایران بود که با اختلاف ۳ امتیازی به امتیاز ۱۵ رسید. بازی خوب والیبالیست‌های ایرانی، تیم ملی را با ۵ اختلاف امتیاز پیروز این ست باشد و ایران و روسیه در تعداد ست‌ها برابر شوند.

ست سوم:

در ابتدا، بازی پایاپایی را از هر دوتیم شاهد بودیم که در روند امتیاز گیری دوشادوش هم جلو می‌رفتند. در این ست روسیه با یک اختلاف به امتیاز ۱۵ رسید اما بلافاصله تیم ایران امتیاز تساوی را کسب کرد و خیلی سریع به امتیاز ۱۶ رسید. ست سوم را تیم روسیه با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ از آن خود کرد تا در تعداد ست ۲ بر ۱ پیشی بگیرد.

ست چهارم:

در ابتدای ست چهارم، همچون ست قبل بازی پایاپایی را شاهد بودیم اما روسیه توانست تیم ایران در امتیاز ۷ فریز کند و با ۷ امتیاز اختلاف به امتیاز ۱۴ برسد. در نهایت تیم روسیه با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ این ست را برد تا با کسب سه ست پیروز این دیدار باشد.

کد خبر 497071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.