۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
متروگردی ویلچرنشینان شهر

مدیر عامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: پیرو هماهنگی‌های انجام شده این شرکت با خیریه حمایت از آسیب‌های نخاعی اصفهان «حانا» امروز متروگردی ویلچرنشینان شهر انجام شد.

احمدرضا طحانیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیرو تأکیدات و پیگیری‌های مسئولان خیریه مبنی بر مناسب‌سازی فضاهای شهر، امروز تعدادی از ویلچرنشینان تحت حمایت این خیریه با متروگردی در جریان مناسب‌سازی‌های انجام شده در ایستگاه‌ها و سایر فضاهای خط یک مترو برای حضور معلولان قرار گرفتند.

مدیر عامل شرکت مترو منطقه اصفهان ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده تمام آسانسورهای ایستگاه‌های خط یک مترو برای استفاده عموم شهروندان به ویژه معلولان مورد بهره‌برداری قرار گرفته و کلیه پرسنل حاضر در ایستگاه‌ها موظف به خدمت رسانی بهینه به این افراد هنگام استفاده از مترو هستند.

وی با تاکید بر اینکه کارکنان این شرکت تلاش می‌کنند خدمتگزاران خوبی برای تمام شهروندان به خصوص معلولان شهر باشند، گفت: شهروندان چنانچه پیشنهاد یا انتقادی در ارتباط با خدمات رسانی و امکانات فراهم شده در خط یک مترو دارند می‌توانند مراتب را از طریق تماس با ۱۳۷ شهرداری اعلام کنند.

کد خبر 497051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.