"کلبه ای در مه" جایگزین "بوتیمار" می شود

سریال «کلبه ای در مه» برای پخش از شبکه سه سیما در نظر گرفته شده است که اولین قسمت آن بعد از پایان مجموعه تلویزیونی «بوتیمار» به روی آنتن این شبکه می‌رود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سیما، سریال کلبه‌ای در مه با کارگردانی حسن لفافیان و تهیه‌کنندگی سعید پروینی در نوبت پخش از شبکه سه سیما قرار گرفت.

رزیتا غفاری، سام قریبیان، خشایار راد و حمید ابراهیمی از جمله بازیگران سریال هستند.

در خلاصه داستان سریال کلبه‌ای در مه آمده است: نقطه‌ای تیره در دل دریایی از روشنایی. هنوز برای نگرانی زود است؛ اما دلمان را به هیچ مسیر بی انتهایی خوش نکنیم که نتیجه اش تباهی‌ست..

اولین قسمت "کلبه‌ای در مه" پس از پایان مجموعه تلویزیونی «بوتیمار» به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

کد خبر 497041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ستوده نابغی خبرنگار IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    0 0
    مسیح خانزاده بازیگره بااستعدادی که حسن لفافیان کشف کرده وکارکتره حبیب سرکارگره معدن را بازی میکند.
  • نازنین بهاری خبرنگار IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    0 0
    مسیح خانزاده بازیگری مستعد وتواناکه دانش اموخته موسسه استاد سمندریان دردهه ۷۰میباشدوحسن لفافیان اوراکشف کرده وبرای کارکترحبیب به اواعتماد کرده وانتخاب درست وبجایی بوده چون مسیح خانزاده بسیارباقدرت وعالی ازپس این نقش برامد وبازی زیبایی ازخودارایه داد به گفته عوامل سریال مسیح خانزاده بعدها بازی های قوی درکارکترهای مخلف ازخودارایه میدهد وجزوه چهره های خوب سینماخواهد شد.خانزاده متولد ۲۱اذر۱۳۵۰درمحله جوادیه تهران به دنیا امده وفارغ التحصیل رشته خبرنگاری ازدانشگده صداوسیمامیباشد ورشته بازیگری را دراموزشگاه زنده یاداستاد سمندریان دردودوره گذرانده هست ودرسفره ایرانی.۸۷متر.وارش.شرم.سرزمین مادری.کاناپه.ودرکلبه ای درمه ایفای نقش کرده.