اعطای عنوان "شهر فیلم اسپانیا" به آلیکانته

مقامات ارشد آلیکانته، واقع در جنوب بخش خودمختار والنسیای اسپانیا، سال‌هاست تلاش می‌کنند عنوان "شهر فیلم اسپانیا" را از آن خود کنند، که به نظر می‌رسد فاصله زیادی تا رسیدن به این هدف باقی نمانده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران آلیکانته طی چند سال اخیر اقدامات زیادی انجام داده‌اند تا تولیدکنندگان فیلم را به سمت شهر خود جذب کنند. البته شواهد حاکی از آن است که موفقیت‌های زیادی در این زمینه کسب شده به طوری که وب‌سایت شهر از انتخاب سواحل آن برای برگزاری رویدادهای هنری مهم کشور خبر داده است. شهردار نیز اعلام کرده که مردم می‌توانند برای آگاهی از اطلاعات لازم در مورد فیلم‌ها و فعالیت‌های این زمینه، به اداره فیلم شهر مراجعه کنند که توسط هیئت مدیره گردشگری اداره می‌شود.

جالب است بدانید که تمام علاقمندان و افراد حرفه‌ای عرصه سینما می‌توانند با مراجعه به دفتر فیلم شهر، به طور رایگان از تمام خدمات اطلاع‌رسانی و مدیریتی بهره‌مند شوند و به ساخت فیلم‌های خود در آلیکانته، با تضمین حمایت کامل از سوی مقامات، بپردازند. شهردار خدمات گسترده‌ای را در اختیار فیلمسازان و بازیگران قرار خواهد داد که به طور قابل توجهی به صرفه‌جویی در زمان، پول و زحمات آن‌ها کمک زیادی خواهد کرد.

اعطای عنوان "شهر فیلم اسپانیا" به آلیکانته

علاوه بر این، فضاهای داخلی و بیرونی متعددی در اختیار فیلمسازان قرار می‌گیرد تا نیاز آن‌ها برای اجرای هر گونه نمایشی را فراهم آورد. سازه‌ها و جاذبه‌های معروف آلیکانته نظیر قلعه سانتا باربارا، جزیره محبوب تبارکا و پارک معروف Paseo de la Explanada نیز برای این منظور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شهردار آلیکانته همچنین متعهد شده که امکانات تردد بازیگران و فیلمسازان را با بهترین کیفیت برای آنان فراهم آورد و هر گونه چالش موجود بر سر راه آن‌ها در حین فیلمسازی را از بین ببرد.

جالب است بدانید که با وجود محدودیت‌های اعمال شده برای مهار کرونا، از اوایل سال جاری تا کنون، تعداد ۲۱ تولیدکننده فیلم به شهرداری آلیکانته و دفتر گردشگری مراجعه کرده و خواهان برخورداری از امکانات لازم برای فیلمسازی شده‌اند. در نتیجه این اقدام، تا به امروز یک مستند، یک فیلم کوتاه و دو ویدئو کلیپ ساخته شده است.

کد خبر 496984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.