رونمایی از  ۵۰ دستگاه خودرو آتش‌نشانی در اصفهان برای حفظ جان و مال شهروندان

پروژه‌های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به ارزش ۲۰۸۰ میلیارد ریال پیش از ظهر امروز _یکشنبه نهم خردادماه ۱۴۰۰_ در هشتاد و دومین برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» با حضور شهردار اصفهان، رئیس و اعضای شورای شهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز رونمایی بیش از ۵۰ دستگاه خودرو امداد سبک و سنگین با هزینه‌ای بالغ بر ٢۰۸۰ میلیارد ریال انجام شد.

خرید ۲۰ دستگاه شاسی ایسوزو و تبدیل آن به اطفائیه آتش نشانی با هزینه‌ای بالغ بر ۵۸۰ میلیارد ریال انجام و تجهیزات امدادی اعم از دستکش، کلاه، مقنعه حریق، کامبی تولز به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال خریداری شده است.

خرید چهار دستگاه پژو سواری به ارزش ۱۱ میلیارد ریال، خرید ۱۱ دستگاه تویوتا هایلوکس برای امداد و نجات در کوهستان ۴۴۰ میلیارد ریال، خرید یک دستگاه اتوبوس فرماندهی سیار در زمان بحران و خرید هشت دستگاه شاسی اسکانیا برای تبدیل به اطفائیه ۴۸۰ میلیارد ریال از جمله امکاناتی است که به تجهیزات آتش نشانی اصفهان اضافه شد.

بازسازی خودروهای نوررسان، جرثقیل، اطفائیه و خودرو آموزش برون ایستگاه با صرف ۱۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شده و ساخت و تجهیز ستاد فرماندهی عملیات به عنوان مجهزترین ستادهای فرماندهی کشور به اتمام رسیده که به بهره‌برداری رسید. امروز همچنین شش دستگاه موتورسیکلت سنگین برای امداد و نجات فوری در زمان پیک ترافیک با صرف اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال به تجهیزات آتش نشانی اصفهان اضافه شد. رونمایی از پورتال جدید سازمان آتش نشانی و خرید تجهیزات اداری همچون اسکنر ۲۹ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در آتش نشانی اصفهان است.

رونمایی از  ۵۰ دستگاه خورو آتش نشانی در اصفهان برای حفظ جان و مال شهروندان

تجهیزات آتش‌نشانی، اصفهان را تاب آور می‌کند

قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان در این مراسم اظهار کرد: امروز اتفاقات مهمی در تاریخ شهرداری اصفهان در حوزه آتش نشانی رقم خورد.

وی افزود: توسعه پایدار اصول مسلم و شاخصه‌های متفاوتی دارد و تاب آوری از مهمترین اصول آن است چرا که ایمن سازی شهر می‌تواند زندگی توأم با آرامش را برای مردم مهیا کند؛ اصفهان زنده است و زندگی در آن جریان دارد؛ شهری که زندگی در آن جریان دارد باید با افتخار تداوم پیدا کند و تاب آوری آن افزایش یابد.

شهردار اصفهان ادامه داد: شاید برخی تصور کنند که تاب آوری فقط در حوزه کالبد است هر چند تاب آوری کالبدی نیز وجود دارد و هر روز باید تقویت شود، اما تاب آوری فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ایمنی برای تأمین آسایش مردم بسیار حائز اهمیت است.

نوروزی با تأکید بر این که در ابتدای فعالیت این دوره مدیریت شهری اعلام کردیم که می‌خواهیم شهر را ارزان اداره کنیم و این هدف تحقق یافته است، گفت: یکی از مشخصه‌های اداره ارزان شهر این است که ایمنی آن را افزایش دهیم؛ اگر امروز سازمان آتش نشانی اصفهان بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است تا هنگام وقوع حادثه زودتر بر آن فرود آید و غلبه پیدا کند و اگر می‌بینید امروز مردم در کارخانه‌ها، مزارع، دشت‌ها و سراسر ایران به هنگام زلزله و وقوع حادثه اطمینان دارند مجموعه بزرگی به نام آتش نشانی با مردان غیور و دلاور آماده هستند همچون عقاب در آسمان ایران پرواز کرده و بر آن حادثه فرود آیند، افتخار بزرگی است؛ همین اقدامات تبعات حوادث را کم و جان مردم را در امان نگه می‌دارد و فرد حادثه دیده کمتر آسیب می‌بیند.

اختصاص ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای کاهش آلایندگی‌ها

وی با تأکید بر این که حق مردم باید ادا شود، گفت: کسانی که می‌گویند حق مردم این نیست که شهر آلوده باشد باید بدانند در بودجه امسال چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در راستای کاهش آلایندگی‌ها و تقویت زیرساخت‌های شهر هزینه می‌شود و امروز ۲۰۰ میلیارد تومان برای تأمین تجهیزات و خرید مجهزترین وسایل نقلیه آتش نشانی و استقرار مقر فرماندهی مجهز آن، هزینه شده است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: ۲۴ ایستگاه آتش نشانی در خدمت مردم بوده است که در این دوره مدیریت شهری ایستگاه آتش نشانی اطشاران به تعداد ایستگاه‌های شهر اضافه شده و سه ایستگاه در مناطق یک، هشت و ۱۴ شهرداری به زودی افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک کلنگ احداث یک ایستگاه آتش نشانی در منطقه هفت و ایستگاه دیگر در ناژوان بر زمین زده خواهد شد، این اقدامات به معنای توجه به تأمین امنیت مردم و حفظ جان و مال آنها و پاسداری از تمامیت یک شهر است و این که همه بدانند برای وجود تک تک شهروندان ارزش قائل شده‌ایم.

نوروزی با اشاره به بعضی از بی انصافی‌ها در بیان اظهار نظرها گفت: مگر می‌توان برای رسیدن به پیروزی حرف‌های غلط زد؟، صدا و سیما نباید خبرهای کذب پخش کند و مجریان رادیو هم نباید مبلغ نیات گروهی خاص شوند چرا که این رفتارها با اصول شهرداری که برای اداره یک شهر با حکمرانی خوب اقدام کرده، همخوانی ندارد.

وی با تأکید بر این که میزان قضاوت مردم است اما باید در عملکردمان حقوق تمام شهروندان را بدون تبعیض مورد توجه قرار دهیم، تصریح کرد: «برابری» اصل مسلم برای اجرای عدالت است؛ مگر می‌توان ناعادلانه قضاوت کرد و شعار عدالت طلبی داد.

شهردار اصفهان ادامه داد: اگر امروز هر خبرگزاری از این اقدام مهم شهرداری که در طول تاریخ مدیریت شهری یگانه است، سخن نگوید دور از انصاف عمل کرده است؛ مردانی که شب و روز برای تأمین آسایش شهروندان از تمام هستی خود گذشته و ایثارگرانه هر لحظه در خدمت تأمین ایمنی شهر هستند تا همه شهروندان راحت زندگی کنند، باید قدرشناسی شوند چرا که آنها همچون سربازان مسلح در صحنه نبرد در حال جنگ با ناامنی هستند و سهم بزرگی در تأمین آسایش همه مردم دارند، بنابراین باید به خوبی دیده شوند و حقوق آنها به درستی تأمین شود.

نوروزی با بیان این که نزدیک به ۲۰۰ نفر از طریق آزمون و دریافت مجوز در سازمان آتش نشانی استخدام شده‌اند در حالی که مسائل استخدامی آنها می‌توانست زودتر حل شود، تا این جمعیت به خیل عظیم آتش نشانان بپیوندند تأکید کرد: بی شک برای اجرای این اقدام مهم تدبیر لازم بود که خوشبختانه رقم خورد.

وی با بیان این که پرداخت حقوق و مزایای آتش نشانان باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: نمی‌توان از کسی که دغدغه حقوق دارد انتظار اطفای حریق و نجات جان شهروندان را داشت.

حق شهر باید ادا شود

شهردار اصفهان ادامه داد: ۵۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین آتش نشانی برای افزایش ایمنی شهر خریداری شده است تا «حق شهر» ادا شود؛ حق شهر یعنی مردم با آرامش زندگی کنند و از دغدغه‌های آنها کاسته شود.

وی با تقدیر از هیئت مدیره سازمان آتش نشانی اصفهان و کارکنان آن همچنین اعضای شورای اسلامی شهر که پیشنهادات و لوایح شهرداری را به اتفاق آرا تصویب کردند و تمام افرادی که با شهرداری همراهی کردند تا امروز برای شهر افتخارات بزرگی به دست آید، گفت: در حال حاضر ۲۰۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و امکانات آتش نشانی اصفهان هزینه شده که در آینده این رقم به ۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

نوروزی تأکید کرد: نباید برای معرفی خودمان، دیگران را تخریب کنیم. بلکه باید رعایت انصاف را در ارزیابی‌ها مورد توجه قرار دهیم.

وی با بیان این که ریل گذاری‌های صورت گرفته باید تداوم پیدا کند، گفت: سیاست گذاری‌های درست و برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ باید در خدمت مردم قرار گیرد؛ البته این برنامه تصویب شده و چراغ راه هدایت برای اداره شهر است.

شهردار اصفهان با ابراز خرسندی از این که تمام بخش‌های شهرداری مشمول تحول شده است، گفت: اتفاقات مهم گام به گام مسیر ارتقای سطح رفاه عمومی را طی می‌کند.

رونمایی از  ۵۰ دستگاه خورو آتش نشانی در اصفهان برای حفظ جان و مال شهروندان

نگاه مدیریت شهری به مردم فراگیر، فراجناحی و فرا جنسیتی است

علیرضا نصراصفهانی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در این مراسم اظهار کرد: آتش نشانان همیشه در صحنه‌ها حضور دارند و به لحاظ نوع مأموریت خود آرامش‌بخش شهر هستند.

وی کمال سعادت را در خدمت رسانی به مردم دانست و افزود: هرکسی در شهر به دنبال سعادت و سعادتمندی است باید به مردم شهر به درستی بنگرد، نیاز آنان را به خوبی شناسایی کرده و به دور از هرگونه سروصدا و تخریب دیگران، خدمات صادقانه ارائه کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه کسانی که خدمت رسانی به مردم را از طرف دیگران برنمی تابند، در طریق اخلاق قرار نگرفته‌اند، تأکید کرد: خدمت به مردم شایسته‌ترین کاری است که در جامعه انجام می‌شود؛ هر خدمتی که به مردم ارائه می‌شود باید لبخندی به لب‌های مردم و شهروندان بنشاند.

وی با بیان اینکه نگاه مدیریت شهری به مردم فراگیر، فراجناحی و فرا جنسیتی است، افزود: معتقدیم اصفهان شهری است که در آن همه مستحق دریافت خدمت هستند و مدیریت شهری افتخار دارد که همه مردم را در ارائه خدمات مورد توجه قرار می‌دهد، برای گروه یا منطقه خاصی خدمت رسانی نمی‌کند و برای پرداختن به بخشی از جامعه بخش دیگر را نادیده نمی‌گیرد.

نصراصفهانی تصریح کرد: این خدمات رسانی‌ها که در نمونه‌های مختلف در حال انجام است که امیدواریم استمرار یافته و شرایطی فراهم شود که هرکس در هر جایگاه و مسئولیتی به فکر مردم باشد و برای رفاه آنها از هیچ تلاشی فروگذار نباشد.

وی با بیان اینکه در رقابت‌های سیاسی نباید آنقدر تنور را برای رقیب داغ و شعله‌ور کرد که خود در آن بسوزید، ادامه داد: باید ظرفیت‌های فردی را افزایش داده و اگر خدمتی در شهر ارائه می‌شود آن را خدمت و اگر خیانتی شود آن را خیانت ببینیم نه اینکه به واسطه برخورداری از نگاهی متفاوت، هر خدمتی را خیانت جلوه دهیم.

وی با ابراز خرسندی از اینکه اصفهان در مسیر امید قرار گرفته است، گفت: یاد و خاطره مدیران قبلی از جمله ذالکیان و بزرگ زاد که منشأ خدمات خوبی در آتش نشانی اصفهان برای شهر بودند و علم خدمت به مردم را در دست داشتند گرامی می‌داریم.

رونمایی از  ۵۰ دستگاه خورو آتش نشانی در اصفهان برای حفظ جان و مال شهروندان

رویکرد شهرداری اصفهان در مدیریت بحران قابل تقدیر است

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در این مراسم اظهار کرد: خوشبختانه اقدام مهمی در حوزه امداد و نجات و توسعه زیرساخت‌های امدادی توسط شهرداری اصفهان انجام شده که حاصل نگاه ویژه شهرداری است.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات شهرداری، شورای شهر و خانواده بزرگ آتش نشانی اصفهان تصریح کرد: در مدیریت بحران سه کلید طلایی وجود دارد که «پیشگیری» مهم‌ترین کلید مدیریت بحران است و تجهیزات خریداری شده آتش نشانی نیز در این راستا بوده است؛ در واقع اولین کلید طلایی در مدیریت بحران این است که قبل از وقوع بحران آمادگی لازم را داشته باشیم؛ وقتی می‌توانیم مدیریت بحران داشته باشیم که حوادث را به خوبی شناخته و برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: آموزش، برگزاری مانور و تقویت نیروهای انسانی و تأمین تجهیزات لازم در مدیریت بحران بسیار تأثیرگذار است.

شیشه فروش با بیان اینکه در کشور ما ۵۳ مورد حادثه شناسایی شده که سابقه وقوع دارد، تصریح کرد: از مجموعه ۵۳ حادثه، ۴۳ نوع حادثه طبیعی و غیرطبیعی در طرح جامع خطرپذیری سنجش و ارزیابی شده که سابقه وقوع دارد و باید برای پیشگیری از آن برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به مشکل خشکسالی گفت: بارندگی‌ها نسبت به بلندمدت ۵۰ درصد کاهش یافته، اکثر چاه‌ها خشک شده و ۳۰۰ هزار اصله درخت در نوار رودخانه زاینده رود در معرض تنش خشکی قرار دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه ۱۲ هزار هکتار از باغات اصفهان باید تأمین آب شوند، افزود: حدود ۱۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی اصفهان دچار مشکل آبی است که این شرایط در تشدید گرد و غبار تأثیر گذار است؛ از فروردین ماه سال جاری تاکنون ۲۳ روز هوای ناسالم داشته‌ایم که ناشی از افزایش گردوغبار در شهر بوده است.

شیشه فروش با بیان اینکه فرونشست زمین ماحصل کم آبی در پهنه زاینده رود و استان است، افزود: نرخ فرونشست در دشت‌های استان اصفهان بین ۱۵ تا ۱۸ سانتیمتر ارزیابی شده است همچنین تصادفات جاده‌ای، حریق و سیل از دیگر حوادث انسان ساز است که شاهد آن هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان توسط شهرداری و شورای شهر برای رونمایی از تجهیزات و امکانات جهت انجام مرحله پیشگیری و آمادگی در حوزه مدیریت بحران هزینه شده است، تصریح کرد: دومین کلید طلایی این است که باید منسجم و با ثبات کامل برای مدیریت بحران گام بردایم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: سومین کلید مدیریت بحران، انجام اقدامات با برنامه‌های عملیاتی و استراتژیک است.

وی با بیان اینکه مطالعه پهنه سیل شهر اصفهان برای هدایت آب‌های سطحی در حال انجام است تا از روان آب‌های ناشی از بارندگی استفاده شود، خاطرنشان کرد: طرح مطالعاتی فرونشست زمین در شهر اصفهان قرار است اجرایی شود.

شیشه فروش اقدامات و رویکرد شهرداری اصفهان در مدیریت بحران را قابل تقدیر دانست و گفت: در ارتباط با آلودگی هوا که منشأ آن خودروها و صنایع است نیز مطالعاتی با همکاری سازمان محیط زیست و شهرداری انجام شده که باید به سناریو تبدیل شود تا قبل از فرارسیدن فصل پاییز و زمستان بتوانیم در حوزه آلودگی هوا اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در ارتباط با پهنه بندی خطر زلزله نیز شهرداری اصفهان با دانشگاه قراردادی جهت انجام مطالعات مورد نیاز منعقد کرده است، گفت: در ارتباط با ۴۳ حادثه شناسایی شده اصفهان ضمن تقویت امکانات باید دستگاه‌های اجرایی نیز برنامه‌های استراتژی پاسخ به بحران و کاهش خطر را آماده و ارائه کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه در حوزه آتش نشانی حوادث شهری دسته بندی شده است، گفت: ۲۱ نوع حادثه شهری که احتمال وقوع آن وجود دارد با توجه به استقرار صنایع در اطراف شهر، فرسودگی شبکه آب و فاضلاب و اینکه روزانه بیش از دو هزار تانکر سوخت از محورهای اصفهان عبور می‌کند، شناسایی شده است.

وی تأکید کرد: باید در کنار تجهیزات برای هر یک از حوادث در اتاق فرماندهی حادثه، استراتژی پیشگیری و کنترل هر یک از حوادث تبیین شود.

شیشه فروش با اشاره به ایمنی بازار اصفهان گفت: هشت کیلومتر راسته بازار اصفهان باید ایمن سازی شود و برای ساختمان‌های فرسوده و آسیب پذیر باید بر اساس دستورالعمل‌ها طرح ایمنی تهیه شود.

رونمایی از  ۵۰ دستگاه خورو آتش نشانی در اصفهان برای حفظ جان و مال شهروندان

مدیریت هوشمند حوادث در سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان

آتشپاد محسن گلابی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در این مراسم اظهار کرد: در سال‌های اخیر اقدامات مهمی در سازمان آتش نشانی اصفهان به همت کارکنان این سازمان انجام شده تا سطح ایمنی شهر و فرهنگ ایمنی افزایش یابد.

وی با اشاره به انجام ۳۰ هزار و ۵۰۵ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق از سال ۹۷ تاکنون گفت: در این بازه زمانی امداد رسانی به خارج از محدوده شهر با دستور شهردار اصفهان که تأکید بر حفظ جان مردم دارد، انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نجات جان بیش از ۱۳ هزار شهروند در حریق و حوادث، کاهش ۹ درصدی آمار حریق از چهار هزار و ۸۳۴ مورد در سال ۹۶ به چهار هزار و ۴۱۶ مورد در سال جاری، کاهش متوسط زمان رسیدن نیروهای آتش نشان از چهار دقیقه و ۲۴ ثانیه در سال ۹۶ به سه دقیقه و ۴۹ ثانیه در سال جاری کاهش آمار فوت شدگان و افزایش ۴۳ درصدی آمار خدمات ایمنی و دریافت لوح تندیس سه ستاره در دومین جشنواره تعالی سازمانی بخشی از خدمات این سازمان بوده است.

گلابی با بیان اینکه میزان رفاهیات کارکنان از دو و نیم میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافته است، گفت: انتقال ۸۶ نفر از نیروهای اتوبوسرانی به آتش نشانی، جذب بیش از ۲۰۰ نیروی عملیاتی و بازنشستگی ۱۴۶ نفر در قالب مشاغل سخت و زیان‌آور، همچنین صدور ۲۲ هزار اصلاحیه و حکم جدید از دیگر مواردی است که در کارنامه فعالیت سازمان آتش نشانی اصفهان وجود دارد.

وی با بیان اینکه به‌روزترین مرکز فرماندهی و اتاق فرمان کشور امروز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است، افزود: مدیریت هوشمند حوادث با استفاده از فناوری‌ها و تجهیزات جدید در سازمان آتش نشانی اصفهان رقم خورده و امکان فرماندهی حوادث در شهر با استفاده از به‌روزترین و با کیفیت ترین تجهیزات فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به بهره برداری از ایستگاه شماره ۲۵ آتش نشانی در محله اطشاران اظهار کرد: یک ایستگاه آتش نشانی در محدوده منطقه یک شهرداری اصفهان در حال احداث است که تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه یک ایستگاه آتش نشانی در محدوده منطقه هشت شهرداری با مساحت یک هزار و ۴۶۳ و با زیربنای یک هزار و ۵۰ متر در حال احداث است، افزود: ایستگاه دیگری در محدوده منطقه ۱۴ (خیابان آیت الله غفاری) با زیربنای یک هزار و ۴۴۸ متر در حال احداث است و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

آتشپاد گلابی با اشاره به انجام پنج پروژه تملک زمین برای احداث ایستگاه آتش نشانی خاطرنشان کرد: در آینده یک ایستگاه آتش نشانی در میدان حج (محدوده منطقه هفت شهرداری اصفهان) احداث خواهد شد.

وی از احداث یک ایستگاه آتش نشانی در محدوده میدان مرکزی میوه و تره بار خبر داد و گفت: ایستگاه دیگری در ناژوان احداث خواهد شد که تملک زمین آن انجام شده است همچنین تخصیص بودجه برای تملک زمین جهت احداث ایستگاه در خیابان نبوی منش انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷ پروژه عمرانی در آتش نشانی اصفهان در حال انجام است در حالی که در برخی شهرستان‌ها مجموع کل پروژه‌ها به عدد ۱۷ نمی‌رسد اظهار کرد: خرید ۱۱ دستگاه خودروی تویوتای ۲۰۲۰ هایلوکس می‌تواند صرفه‌جویی در زمان، کیفیت و خدمت رسانی را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: هشت دستگاه خودروی اسکانیا با قیمت ۹۰۰ میلیون تومان خریداری شده که در حال حاضر قیمت آنها بین شش تا هشت میلیارد تومان است.

آتشپاد گلابی با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس برای ستاد فرماندهی سیار خریداری شده که فراخوان مناقصه تجهیزات آن به زودی اعلام می‌شود، افزود: خودروی نور رسان، خودروی آموزش و توربوفن از دیگر تجهیزات خریداری شده است و در مرحله بعد ایستگاه‌ها و مجموعه انبارهای سازمان افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه به زودی تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی که آزمون آنها برگزار شده، انجام خواهد شد، اظهار امیدواری کرد: احکام این کارکنان به زودی ارائه و در راستای یکسان سازی حقوق‌ها نیز اقدامات لازم انجام شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه با بهره برداری از تجهیزات و خودروهای سبک و سنگین سازمان آتش نشانی درصد ایمنی شهر امروز افزایش یافته است، گفت: به زودی تجهیزات دیگری به امکانات آتش نشانی اصفهان اضافه خواهد شد.

کد خبر 496976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.