ثبت نام پذیرش دانشجو در پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران آغاز شد+ جزئیات

ثبت نام پذیرش دانشجو برای نیم‌سال اول تحصیلی ۱۴۰۰ در پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران به مدت ۲۴ روز آغاز شد.

به گزارش ایمنا، معاونت علمی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران روز شنبه- ۸ خردادماه - اعلام کرد: این پردیس در مقاطع دکترای تخصصی، کارشناسی ارشد، همچنین کارشناسی ارشد بین الملل (مجازی) و دکترای تخصصی بین الملل (به زبان انگلیسی) از هشت تا ۳۱ خرداد دانشجو می‌پذیرد.

جزئیات پذیرش دانشجو در پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران

ثبت نام پذیرش دانشجو با شیوه نامه‌ی اختصاصی شامل بررسی پیشینه‌ی تحصیلی و مصاحبه تخصصی خواهد بود و داوطلبان می‌توانند برای نام نویسی الکترونیکی و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌گاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران به نشانی academics.ut.ac.ir و یا به وب‌گاه پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران به نشانیkish.ut.ac.ir مراجعه کنند.

آزمون اختصاصی (مصاحبه)، با دعوت از واجدان شرایط، در مرداد ۱۴۰۰ به‌صورت آنلاین برگزار و جدول زمان‌بندی مصاحبه و ترتیب رشته‌ها، متعاقباً از طریق سایت پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران اعلام می‌شود.

در حال حاضر حدود دو هزار و ۶۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در مجموعه رشته‌های فنی و مهندسی، علوم اجتماعی و رفتاری، علوم پایه، هنر و علوم انسانی در پردیس کیش مشغول تحصیل هستند که با استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه تهران تا کنون حدود دو هزار و ۷۰۰ نفر از این پردیس دانش آموخته شده‌اند.

منبع: ایرنا
کد خبر 496887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.