ضرورت تصحیح سند راهبردی سامانه PMIS شهرداری شیراز

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی کلانشهر شیراز به بررسی سند راهبری سامانه اطلاعات مدیریت پروژه (PMIS) اشاره کرد و گفت: معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی باید سند راهبری سامانه اطلاعات مدیریت پروژه PMIS موجود را تصحیح کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیلا دودمان در جلسه هفتاد و هفتم کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی کلانشهر شیراز با اشاره به اینکه پاسخ‌دهی به سوالات و رفع ابهامات در خصوص پروژه کارت شهروندی ضروری است، اظهار کرد: پیش از این معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با عنوان متولی اجرای این طرح در خصوص اجرای آن بنا بر دستور شهردار شیراز پاسخی ارائه کرده است که دارای ابهام است.

وی افزود: در حال حاضر باید فراخوان و بارگذاری اسناد از طرف معاونت مالی و اقتصادی شهرداری انجام و گزارش هفتگی از روند اجرای پروژه کارت شهروندی به کمیسیون هوشمندسازی ارائه شود.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی کلانشهر شیراز در ادامه به بررسی سند راهبری سامانه اطلاعات مدیریت پروژه (PMIS) اشاره کرد و گفت: معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی باید سند راهبری سامانه اطلاعات مدیریت پروژه PMIS موجود را تصحیح کند.

دودمان افزود: معاونت برنامه‌ریزی شهرداری باید چگونگی استفاده از داده‌های اطلاعاتی ایجادشده در این سامانه و همچنین پدافند غیرعامل را در خصوص اطلاعات مد نظر قرار دهد و چگونگی نحوه اجرای سند راهبری و نقاط قوت و ضعف و روند اجرای سامانه را توسط سازمان‌ها و واحدهای مختلف شهرداری تعیین کند تا در صحن شورا ارائه شود.

وی بر اهمیت ارائه برنامه زمان‌بندی به منظور استفاده از قابلیت‌های PMIS در حوزه مدیریتی تاکید کرد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز درباره بررسی طرح معاونت شهرسازی و معماری در خصوص روش اجرا و تصویب طرح‌های شهری، گفت: ضروری است آخرین ویرایش طرح معاونت شهرسازی و معماری درباره روش اجرا و تصویب طرح‌های شهری به منظور ارسال به کمیسیون تلفیق و ارائه به صحن شورا در اسرع وقت ارائه شود.

دودمان به ارائه قابلیت‌های هوشمندسازی شهر توسط شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران (صاپا) اشاره کرد و گفت: در جلسه با این شرکت، قابلیت هوشمندسازی شهر بررسی و مقرر شد با هدف تبادل اطلاعات و استفاده از توانمندی‌ها این شرکت جلساتی را با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و معاونت مالی و اقتصادی برگزار کند.

کد خبر 496759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.