اصفهان در فعالیت‌های آموزشی دوران کرونا پیشگام بوده است

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، گفت: مدیریت آموزش و پرورش استان اصفهان در سال تحصیلی کرونایی در همه شاخص‌ها و برنامه‌های اعلام شده پیشگام بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضوان حکیم زاده شامگاه پنجشنبه (۶ خردادماه) در ویژه برنامه زنده هشت بهشت که از شبکه اصفهان و به منظور سپاس از معلمان و تقدیر در سال تحصیلی کرونایی پخش شد، اظهار کرد: در پایان سال تحصیلی سخت کرونایی بهترین خبر خوشی که می‌توانیم به جامعه اعلام کنیم این است که همکاران خوب فرهنگی، معلمان سخت‌کوش و مدیران مدارس اجازه ندادند که کرونا فعالیت‌های آموزشی را متوقف کند.

وی اضافه کرد: در این سال سخت تحصیلی با همه دشواری‌هایی که وجود داشت، با زحمات معلمان خوشبختانه این سال تحصیلی را هم به خوبی سپری کردیم، در خصوص استان اصفهان هم با افتخار این موضوع را اعلام می‌کنم که با توجه به مدیریت خیلی خوب همکاران در استان و پیگیری‌های ارزشمندی که داشتند در همه شاخص‌ها و برنامه‌های اعلام شده استان اصفهان پیشگام بوده است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، تصریح کرد: فرهنگیان در اصفهان نه تنها برنامه‌های عادی را با موفقیت ادامه دادند بلکه در رابطه با برخی از برنامه‌های نوآورانه مثل آموزش، برنامه ریزی و زبان محاسباتی به وزارت آموزش و پرورش کمک کردند تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود استان اصفهان هم استفاده کنیم.

ثبت نام همه پایه‌های تحصیلی در دوران کرونا الکترونیکی است

وی درباره نحوه عملکرد استان اصفهان در سال سخت تحصیلی کرونایی اعلام رضایت کرد و گفت: به مجموعه فعالیت مدیریت آموزش و پرورش استان اصفهان با توجه به ارزشیابی توصیفی که در دوره ابتدایی ملاک عمل است در این مقیاس (ارزشیابی توصیفی) به این نوع مدیریت نمره خیلی خوب می‌دهم.

حکیم زاده به خانواده‌ها توصیه کرد: به خانواده‌ها اطمینان می‌دهم در خصوص ثبت نام دانش آموزان همه تلاش همکاران برای اینکه بوده است که با کمترین مشکل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی این برنامه انجام شود و ثبت نام همه پایه‌های تحصیلی در دوران کرونا به صورت الکترونیکی است.

وی خاطرنشان کرد: برای پایه اول ابتدایی هم با توجه به ضرورت سنجش و غربالگری اولیه، در استان اصفهان پایگاه‌ها به اندازه کافی و با افزایش ساعت کار خواهند کرد تا خانواده در این زمینه نگرانی زیادی نداشته باشند.

کد خبر 496694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    3 0
    بله راست میگی با بخشنامه های عجیب و غریبتون پدر صاحاب چشم معلما و دانش آموزا رو در آوردید گوشی های مردم رو خراب کردید با اون شادِ،ناشاد تا الان نطق کنید که ما رتبه گرفتیم تا یه لوح تقدیر هم از جناب وزیر بگیرید و عکستون رو هم بزنن سردر اداره و کیفشو ببرید