الزام چاپ سربرگ اداری در شرکت‌ها

یکی از ضرورترین اقلام مورد نیاز برای هر کسب و کار، شرکت و یا برندی، سربرگ است. در واقع، سربرگ اداری معرفی کننده برند و کسب و کار شماست.

هر گاه یک فرد یا یک شرکت بخواهد به طور رسمی در بازار فعالیت کند، لازم است با دنیای پیرامون خود ارتباط برقرار کند و با افراد دیگر مکاتبه نماید. در طول این مکاتبات برای حفظ اعتبار و معرفی کسب و کار باید استانداردهایی را رعایت کند که داشتن سربرگ اولین و اصلی ترین اصل برای این امر است. در ادامه به اهمیت سربرگ‌ها در امور اداری و ارتقای کسب و کارها خواهیم پرداخت و همچنین بررسی می‌کنیم که چگونه می‌توان یک سربرگ ارزان و فوری را با بالاترین کیفیت ممکن سفارش داد. اگر شما هم به دنبال ارتقای جایگاه برندتان در بازار هدف هستید و یا می‌خواهید شأن و منزل برندتان را افزایش دهید در این مقاله با ما همراه باشید.

ضرورت چاپ سربرگ

شاید شما هم از آن دست از افراد باشید که تصور می‌کنند در دنیای عصر و تکنولوژی دیگر چاپ سربرگ کاغذی، کاربردی ندارد. در این صورت بهتر است بدانید سخت در اشتباهید. تأثیرگذاری نامه رسمی بسیار بیشتر از ایمیل و دیگر گزینه‌های عصر ارتباط است. اما چه نامه‌ای چنین اثرگذاری دارد. یکی از مهمترین اصول مکاتبات اداری جلوه بصری نامه ارسالی است. داشتن سربرگ اداری به شما کمک می‌کند علاوه بر حفظ کلاس کاری، هویت کسب و کار خود را راحت تر معرفی کنید. توجه داشته باشید داشتن سربرگ مناسب یکی از الزامات بازاریابی اصولی ست. همچنین علاوه بر مکاتبات اداری، از سربرگ در صدور فاکتورها و ثبت قراردادها استفاده می‌شود.

کلیه سازمان‌های رسمی و غیررسمی، ادارات، شرکت‌ها، ارگان‌ها، وکلا و پزشکان از سربرگ استفاده می‌کنند.

ویژگی‌های سربرگ

الزام چاپ سربرگ اداری در شرکت‌ها

یک سربرگ حتماً باید شامل لوگو، تاریخ، شماره پیوست، نام شرکت و زمینه فعالیت، شماره تلفن، آدرس و دیگر راه‌های ارتباطی با شرکت باشد. همچنین در طراحی یک سربرگ مناسب باید به ابعاد آن توجه نمود. ابعاد مناسب سربرگ، A۴ و A۵ می‌باشد.

قیمت چاپ سربرگ

شاید برای چاپ سربرگ با قیمت‌های مختلفی مواجه شده باشید اما چه مواردی نرخ چاپ سربرگ را تعیین می‌کند؟ یا برای سفارش یک سربرگ ارزان و فوری چه عواملی را باید در نظر داشته باشیم؟

قیمت چاپ سربرگ براساس اندازه، نوع کاغذ، گرماژ کاغذ، تیراژکار، نوبت چاپ، تعداد، رنگ، چاپ فست و زمان تحویل محاسبه می‌شود. همچنین هزینه برش و صحافی نیز جداگانه محاسبه می‌شود.

سفارش و طراحی سربرگ

الزام چاپ سربرگ اداری در شرکت‌ها

در طراحی سربرگ باید به خوانایی متن، اندازه و ابعاد فونت و سربرگ، تأثیرگذاری رنگ‌ها و هارمونی آنها، انسجام متن، کیفیت چاپ و جنس کاغذ توجه کرد. اما از چه طریق می‌توانیم یک سربرگ فوری، ارزان و اختصاصی را تهیه کنیم.

بهتر است بدانید سربرگ‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام با توجه به حوزه کاری طراحی می‌شوند. متخصصان در زمینه طراحی و چاپ سربرگ با استفاده از بهترین ابزارها و متد روز سفارشات شما را انجام و به شما تحویل می‌دهند. برای انتخاب بهترین مرکز چاپ که بتواند خدمات مناسبی به شما ارائه دهد و تجربه خوشایندی برای همکاری باشد، علاوه بر هزینه و زمان تحویل عوامل دیگری نیز اهمیت دارند. یکی از این عوامل تجربه و سوابق کاریست. طراحی و چاپ سربرگ دو فرآیند جدا از هم نیستند و برای چاپ سربرگ طراحی آن بسیار اهمیت دارد. اگر می‌خواهید علاوه بر چاپ، طراحی سربرگ را نیز به متخصصان این امر بسپارید بسیار دقت نمائید و با تحقیق و بررسی، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

از ویژگی‌های یک مجموعه خوب برای چاپ سربرگ، استفاده از رنگ‌های مختلف به صورت همزمان، استفاده از کاغذهای باکیفیت و انجام خدمات تکمیلی است. گروه حرفه ای چاپ قاصدک یکی از مجموعه‌های مجرب در زمینه انواع خدمات چاپ می‌باشد. کیفیت برتر و استفاده از ابزارهای مدرن صنعت چاپ مجموعه چاپ قاصدک را نسبت به سایر رقبا متمایز کرده است.

کد خبر 496667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.