وضعیت شکننده کرونا در اصفهان/ در دامنه موج چهارم قرار داریم

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص آخرین وضعیت کرونا ویروس در در استان اصفهان، موج چهارم و روند واکسیناسیون گروه‌های هدف توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمال حیدری در گفت‌وگو با اخبار شبانگاهی شبکه اصفهان در خصوص آخرین وضعیت کرونا ویروس در در استان اصفهان، اظهار کرد: از قله پیک چهارم عبور کرده‌ایم و در دامنه موج چهارم قرار داریم، اما هنوز به پایین دامنه نرسیده‌ایم و وضعیت بسیار شکننده است و هنوز موج چهارم را پشت سر نگذاشته‌ایم.

وی با اشاره به رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل‌های مقابله با شیوع کرونا ویروس، ادامه داد: آمارها نشان‌دهنده انتقال و انتشار ویروس کرونا است، همچنین که ویروس‌های جهش‌یافته نیز با سرعت و شدت بیشتری افراد را درگیر و بیمار می‌کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا ویروس در مردم نهادینه شده و به تهویه هوا در مکان‌های سر بسته اهمیت می‌دهند و اصناف و مشاغل نیز در این مدت با همکاری خوبی که داشته‌اند به کاهش آمار و تغییر رنگ‌بندی استان اصفهان کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا به انجام واکسیناسیون سرعت ببخشیم، افزود: روزانه حدود ده‌ها هزار نفر واکسینه می‌شوند و اگر این روند ادامه یابد، طی دو تا سه ماه آینده اکثر افراد پرخطر واکسینه می‌شوند و تا حدی خیالمان از بابت آن‌ها راحت می‌شود، تمام تلاش ما این است که پوشش واکسیناسیون بیشتر شود و افراد بیشتری واکسینه شوند، البته باید رعایت‌ها را با جدیت دنبال کنیم تا از این وضعیت شکننده عبور کنیم و درگیر موج‌های کمتری شویم.

حیدری تصریح کرد: بهداشت فردی و اجتماعی را باید به شدت رعایت کنیم، برای واکسیناسیون نیز لازم است افراد در ساعت و مکان مقرر که برای آن‌ها پیامک شده به محل واکسیناسیون مراجعه کنند و از مراجعه بدون هماهنگی خودداری کنند تا از تجمع پیشگیری شود.

کد خبر 496662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اصفهان IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    معلمین ودانش آموزان درانتخابات در شهر گزبرخوار کرونا گرفته آندو ودرگیرند وفرزندان وخانواده بلا تکلیف انهم در مدرسه راهنمایی دخترانه اگر اتفاقی ناگوار افتاد چه کسی پاسخگو است..