آماده تامین اعتبار جدید برای مترو اصفهان-بهارستان هستیم

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: انتظار داشتیم بهره‌برداری از متروی اصفهان-بهارستان در دوران دولت تدبیر و امید صورت بگیرد و آماده تأمین اعتبار جدید برای این پروژه هستیم

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر نوبخت، بعد از ظهر امروز _ پنج‌شنبه ۶ خردادماه_ در نشست مشترک با مدیران اجرایی پروژه متروی اصفهان- بهارستان با تاکید بر لزوم تسریع در روند بهره‌برداری این پروژه‌، اظهار کرد: متروی اصفهان- بهارستان سال‌های متمادی با کندی مواجه بوده اما خوشبختانه در سال گذشته اجرای این پروژه سرعت خوبی داشته است.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مستقیم برای اجرای این پروژه در تیرماه سال گذشته تخصیص داده شد و پروژه باید با سرعت بیشتری عملیاتی شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: انتظار داشتیم بهره‌برداری از متروی اصفهان-بهارستان در دوران دولت تدبیر و امید صورت بگیرد و آماده تأمین اعتبار جدید برای این پروژه هستیم.

عباس رضایی، استاندار اصفهان نیز در این نشست اظهار کرد: با دستور صریح رئیس سازمان برنامه و بودجه ۳۵ درصد از روند توسعه طرح مترو اصفهان – بهارستان طی یک سال صورت گرفته است.

وی افزود: این پروژه رشد خوبی داشته اما به مشکلات خاصی در جریان عملیاتی شدن برخورد کرده و تغییر محل تأمین اعتبارات و همچنین تأمین ریل، اجرای این پروژه را به تأخیر انداخت.

کد خبر 496633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • بازنشسته فرهنگی IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    سلام دکتر جان.،اگر پول و ماه توی دست و بالته؟ این پاداش بازنشستگی فرهنگیان خدوم سال 99 جمهوری اسلامی ایران را با امید به آینده تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری پرداخت نمایید.