افتتاح مرکز مانیتورینگ اخذ الکترونیکی عوارض آزادراه‌های کشور

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح مرکز مانیتورینگ اخذ الکترونیکی عوارض آزادراه‌های کشور در ساختمان مرکزی وزارت راه وشهرسازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد اسلامی در اینستاگرام خود نوشت:

"مرکز مانیتورینگ اخذ الکترونیکی عوارض آزادراه‌های کشور در ساختمان مرکزی وزارت راه و شهرسازی افتتاح شد. وزارت راه و شهرسازی در دو سال گذشته با اهتمام ویژه رویکرد حرکت به سمت حمل و نقل هوشمند و هوشمندسازی اتوبان‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

اولویتی که به شکل زودهنگام در این طرح وجود داشت این بود که ما پرداخت عوارض در آزادراه‌ها را به شکل الکترونیکی انجام بدهیم و از این طریق توقف را حذف کنیم و انتظاری که مردم در صف‌ها برای پرداخت عوارض می‌کشند و سوختی که بی‌دلیل مصرف می‌شود را کاهش دهیم. در گام نخست، چهار آزادراه به شبکه پرداخت الکترونیکی عوارض متصل شد و بعد از آن سه آزادراه دیگر و هم اکنون نیز چهار آزادراه به شبکه پرداخت الکترونیکی عوارض متصل شد.

با این کار تعداد آزادراه‌هایی که به شبکه الکترونیکی عوارض متصل شد به ۱۱ آزادراه رسید. هم اکنون آزادراه اصفهان-نظنز، نظنز-کاشان، رشت-قزوین به شبکه پرداخت عوارض الکترونیکی متصل شده است. همچنین پرداخت عوارض عبور از اتوبان تهران-ساوه و یا کرج-قزوین و تمامی اتوبان‌ها به شکل پیمایشی انجام خواهد شد. "

افتتاح مرکز مانیتورینگ اخذ الکترونیکی عوارض آزادراه‌های کشور

کد خبر 496631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.