انبوه‌سازان بهترین مشاوران شهرداری اصفهان/ بیش از هر زمانی انتقادپذیر بوده‌ایم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به خاطر ندارم که در هیچ دوره مدیریت شهری، شهرداری اینگونه خود را در معرض نقد، سوال و جلسات قرار داده باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی امروز _پنج‌شنبه ششم خردادماه ۱۴۰۰_ در شصت و چهارمین نشست هم اندیشی اصفهان فردا با حضور جمعی از توسعه‌گران شهر و شهردار اصفهان، اظهار کرد: به خاطر ندارم که در هیچ دوره مدیریت شهری، شهرداری اینگونه خود را در معرض نقد، سوال و جلسات قرار داده باشد.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات هم اندیشی با اقشار و صنوف مختلف به ویژه انبوه سازان که نقش برجسته‌ای در شهر دارند، قابل تقدیر است، افزود: شش ساعت حضور شهردار اصفهان در یک اتاق گفت‌وگوی کلاب‌هاوس نشان می‌دهد که نیازمند برگزاری این جلسات هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: جلسات نِقد را توسعه داده‌ایم، زیرا نقد منصفانه نیاز شهر و کشور است و کسانی که از نقد منصفانه فرار می‌کنند باید بدانند گریبانشان را مشکلاتی می‌گیرد که باید ساعت‌ها برای رفع آن وقت صرف کنند.

وی ادامه داد: بخشی از مشکلات توسعه‌گران شهر به تدریج کاهش یافته است، اما معتقدم باید چنین جلسات با حضور دیگرانی همچون مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و مدیر عامل سازمان نظام مهندسی ساختمان که در تسهیل امور سرمایه‌گذاران و انبوه‌سازان دخیل هستند، برگزار شود تا دغدغه توسعه‌گران تا حد زیادی رفع شود.

نصر اصفهانی با تاکید بر اینکه پیشرفت توسعه و تعالی شهر مجموعه‌ای است که باید به تمام ابعاد آن توجه شود، اظهار کرد: اگر بخشی نسبت به اصلاح فرآیندها اقدام کنند، اما سایر بخش‌های اقدامی انجام ندهند، شاهد کندی روند فعالیت‌ها خواهیم بود.

وی افزود: یکی از اشکالات کلی مدیریت این است که می‌خواهیم با قوانین و مقررات سابق مدیریت‌های کنونی جریان داشته باشد؛ در حالی که برنامه‌های درازمدت دیگر در کشور و جامعه جهانی جوابگو نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: انبوه‌سازان و سرمایه گذاران دغدغه توسعه شهر را دارند و قضاوت آنها در ارتباط با عملکرد مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه موانع انجام فعالیت‌ها باید از سر راه برداشته شود، گفت: سازمان بازرسی برای تسهیل امور انبوه‌سازان باید همکاری بیشتری داشته باشد چراکه متوقف شدن پرونده‌ها باعث متوقف شدن شهر می‌شود.

نصراصفهانی گفت: سرمایه‌گذاران و انبوه سازان بهترین مشاوران مدیریت شهری هستند که باید از نظرات آنها استفاده شود.

کد خبر 496604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.