گوشی‌های هوشمند سری اوپو Reno 6؛ زمان عرضه و مشخصات

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد گوشی‌های هوشمند سری اوپو Reno 6 در ماه ژوئن برای بازار هند عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو در اوایل سال میلادی جاری گوشی هوشمند Reno 5 Pro خود را با طراحی قابل توجهی وارد بازار کرد. در حال حاضر این شرکت قصد دارد جانشین این گوشی از سری اوپو Reno 6 را در ماه ژوئن در اختیار کاربران قرار دهد. احتمالاً این محصولات شامل سه گوشی اوپو Reno 6، Reno 6 Pro و Reno 6 Plus Pro می‌شود.

مشخصات اوپو Reno 6 Pro Plus 5G

گوشی هوشمند اوپو Reno 6 Pro Plus 5G دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD+ است، حسگر اثر انگشت نیز روی صفحه نمایش قرار گرفته است. یک دوربین چهارگانه نیز در پنل پشتی گوشی ذکر شده تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود.

دوربین سلفی به کار رفته شده در گوشی هوشمند اوپو Reno 6 Pro Plus 5G دارای حسگر ۳۲ مگاپیکسلی است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۴.۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی نیز بهره می‌برد. احتمالاً این گوشی شرکت اوپو به تراشه دایمنسیتی 900 SoC مجهز خواهد شد در حالی که نسخه پرو این گوشی دارای تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ خواهد بود.

کد خبر 496542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.