بیش از هزار  واحد مسکونی در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری رسیده است

استاندار اصفهان با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان یک‌هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری رسانده است، گفت: یک واحد آن در شهرضا امروز به صورت ویدئوکنفرانس از سوی معاون رئیس جمهور تحویل مددجو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی صبح امروز -پنجشنبه ۶ خردادماه_ در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات، اظهار کرد: در سفر سال گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان اصفهان‌، کلنگ بهره‌برداری و احداث سه هزار واحد مسکونی در شهرستان‌های استان بر زمین زده شد و خوشبختانه امروز شاهد تحویل تعدادی واحد مسکونی در اصفهان خواهیم بود.

وی افزود: مراسم تحویل ۲ هزار واحد مسکونی به مردم استان اصفهان، به صورت نمادین در تعدادی از روستاهای استان انجام خواهد شد و بیش از ۷۰ خانه از این واحدهای مسکونی در شهرستان فریدونشهر قرار گرفته است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان نیز یک‌هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری رسانده است، تصریح کرد: یک واحد مسکونی در شهرضا که کلنگ احداث آن در سال گذشته توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه زده شد هم امروز به صورت ویدئوکنفرانس از سوی معاون رئیس جمهور تحویل مددجو خواهد شد.

رضایی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اصفهان، بازسازی واحدهای مسکونی زلزله‌زده شهرستان سمیرم را برعهده گرفته و روند این بازسازی همچنان ادامه دارد. عوامل بنیاد مسکن در سیل پلدختر و خوزستان نیز جلوتر از سایر دستگاه‌های امدادرسانی کمک کردند.

کد خبر 496508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.