۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
رونق ساخت و ساز در منطقه ۱۵

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از افزایش ۲۴ درصدی صدور پروانه ساختمانی در سال گذشته خبر داد و گفت: این افزایش بیانگر توسعه ساخت و ساز در چارچوب قوانین اصولی شهرسازی و مدیریت آن است.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: متراژ کل ساخت و ساز با توجه به میزان صدور مجوز در سال گذشته ۳۲۰ هزار و ۶۹۰ مترمربع بوده که این افزایش بیانگر توسعه ساخت و ساز در چارچوب قوانین اصولی شهرسازی و مدیریت آن است.

وی گفت: در این منطقه ۱۴۱ هکتار بافت فرسوده وجود دارد که ۷.۶ درصد از کل جمعیت خوراسگان در آن سکونت دارند و از طریق بالا بردن سطح مشارکت با تعیین ضوابط تشویقی اقدام به احیای این بافت فرسوده شده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا سرمایه گذاری و مشارکت در پروژه‌های مسکونی یا بافت فرسوده انجام شده است؟ گفت: اقداماتی در این خصوص انجام شده که با پیش بینی سیاست‌های اجرایی از طریق دفاتر تسهیلگری، افزایش مشارکت مردمی دور از انتظار نیست.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری قصد دارد در ادامه روند خدمت رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان منطقه، این مسئله را در جهت افزایش ایمنی و زیباسازی شهر به صورت جدی پیگیری کند.

کد خبر 496487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.