عجیب‌ترین هتل‌های جهان کدامند؟

هتل زرافه‌ها، هتل یخی سوئد، هتل کلیسایی هلند و هتل اسب شگفت انگیز، بعضی از هتل‌های عجیب و غریب جهان هستند که هر یک معماری و ویژگی‌های منحصر به فرد خود را داشته و نظر گردشگران را به سوی خود جلب می‌کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، امروز گردشگری به یک صنعت جهانی تبدیل شده و درآمد بالایی برای کشورهای جهان دارد، به طوری که بعضی کشورها اقدام به ساخت هتل‌های عجیب و غریب و متفاوتی کرده‌اند تا از این طریق نظر گردشگران را به خود جلب کرده و امکانات بی نظیری در اختیار آنها قرار دهند بنابراین دیگر فرقی نمی‌کند مسافران این هتل‌ها معمار، مهندس، هنرمند، دریانورد یا دوستدار محیط زیست باشند؛ خلاقیت‌ها و ابداعات به کار رفته در این مکان‌ها گردشگران را از گوشه و کنار جهان به سوی خود می‌کشاند.

هتل یخی "Jukkasjarvi"

"Jukkasjarvi"، یکی از عجیب‌ترین هتل‌های جهان است که از یخ‌های رودخانه " Torne River" ساخته شده و زمانی که به پایان فصل زمستان نزدیک شویم، تمام اتاق‌های هتل ذوب شده و آب آن وارد رودخانه می‌شود.

هتل یخی سوئد دارای یک سالن برگزاری مراسم، ۳۵ سوئیت بسیار زیبا و یک زمین بازی یخی برای کودکان است. در سالن بزرگ این هتل ۲۰۰ مجسمه یخی دست ساز وجود دارد. در بازسازی سال ۲۰۱۷ این هتل ۳۶ هنرمند از ۱۷ کشور جهان شرکت کردند تا چهره‌ای جذاب‌تر و متفاوت‌تر از سال‌های قبل آن را ارائه دهند.

عجیب‌ترین هتل‌های جهان کدامند؟

هتل کلیسایی هلند " Kruisherenhotel"

بعضی از کلیساهای بدون استفاده جهان، معماری زیبا و قدمت تاریخی دارند که با اندکی تغییرات به هتل کوچک تبدیل شده و اقامتی آرام و دلنشین را همراه با امکانات مدرن برای گردشگران فراهم می‌کنند. اگر چه ساختمان این هتل از بیرون به یک بنای به جای مانده از قرون وسطی شبیه است اما داخل آن کاملاً بازسازی شده و Kruisherenhotel را به یک هتل شیک و زیبا تبدیل کرده است.

تاریخچه ساخت کلیسا به قرن ۱۵ میلادی باز می‌گردد، اما در بنای بازسازی شده جدید که تلفیقی از ساختار قدیمی و طرحی مدرن به چشم می‌خورد، ۶۰ اتاق وجود دارد. در این هتل کوچک یک کتابخانه، یک محوطه برای پذیرش مسافران و یک رستوران قرار دارد. ‏‬ باغی سرسبز نیز در فضای خارجی هتل وجود دارد که مکان مناسبی برای لذت بردن گردشگران از فصل تابستان است.‏

عجیب‌ترین هتل‌های جهان کدامند؟

هتل " Giraffe Manor" در کنیا

این هتل در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار ساخته شده و ‏ این امکان را برای مسافران خود فراهم می‌کند تا درباره گونه‌های کمیاب زرافه‌ها در کنیا اطلاعاتی ‏کسب کنند.‬ آنها می‌توانند برای مدت کوتاهی در کنار این موجودات نادر زندگی کنند و به آنها غذا ‏بدهند.‬ در معماری هتل Giraffe Manor، ترکیبی از معماری کلاسیک آجری که از باغ‌های سرسبز پوشیده شده است به چشم می‌خورد.

داخل هتل به سبک اسکاتلندی طراحی شده ‏و لوازم و امکانات داخل آن کاملاً مدرن و جدید است، اما مهم‌ترین جاذبه این هتل، زرافه‌ها است؛ موجوداتی که از انسان‌ها نمی‌ترسند. موضوع قابل توجه این‬ که هنگام صرف صبحانه پنجره‌های Giraffe Manor باز شده و زرافه‌ها داخل هتل را تماشا می‌کنند؛ این کار برای بسیاری از مسافران ‏ جذاب و لذت‌بخش است.

عجیب‌ترین هتل‌های جهان کدامند؟

هتل " La Balade des Gnomes "

این هتل ۱۱ اتاقه در کشور بلژیک قرار دارد و شبیه یک اسب چوبی عجیب و غریب به نظر می‌رسد. تمام اتاق‌های این هتل از چوب، گل و کاه ساخته شده و دکوراسیون داخلی آن از فیلم ارباب حلقه‌ها الهام گرفته است.

این اسب عجیب با چرخ‌های چوبی خود می‌تواند در محدوده اطراف حرکت کرده و امکان لذت بردن از مناظر اطراف را برای مسافران فراهم کند. چوب‌هایی که در فضای هتل به کار رفته، آن را مانند یک خانه درختی کرده است همچنین برای مقاصد تزئینی نیز از تخته و الوار استفاده شده است.

رزرو اتاق در این هتل برای یک شب، ۱۵۰ دلار است و مسافران می‌توانند علاوه بر این که در یک هتل عالی اقامت کنند تجربه‌ای تخیلی از اقامت در اسب تاریخی تراوا داشته باشند.

عجیب‌ترین هتل‌های جهان کدامند؟

کد خبر 496429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.