بازگشایی محور کنارگذر شرق اصفهان/اعمال قانون روزانه ۵۰۰ خودرو

رئیس پلیس راه استان اصفهان در خصوص اعمال قانون خودروهای متخلف و بازگشایی مسیرهای مسدود در استان اصفهان توضیحاتی ارائه داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بازگشایی محور شرق اصفهان، اظهار کرد: محور کنار گذر شرق استان اصفهان که به دلیل سیل مسدود بوده بازگشایی شده و کنارگذر چاهملک و بیاضه به سمت یزد مسدود است و بازگشایی این محور اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تردد بین شهری و استانی بر اساس مصوبات ستاد کرونا و رنگ‌بندی انجام می‌شود، ادامه داد: مشکلی در تردد جاده‌ای وجود ندارد و خودروها اگر بر اساس مصوبات ستاد کرونا و با توجه به رنگ‌بندی‌ها تردد کنند، قطعاً مشکلی در این زمینه نداریم.

رئیس پلیس راه استان اصفهان در خصوص آمار اعمال قانون و جریمه خودروها غیربومی در مبادی ورودی استان، خاطرنشان کرد: روزانه حدود ۵۰۰ خودروی پلاک غیربومی در محورهای استان اصفهان اعمال قانون و جریمه می‌شوند.

وی تصریح کرد: ترافیک در محورهای استان اصفهان روان است و نظارت حضوری و هوشمند همچنان ادامه دارد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

زارع با اشاره به رعایت دستورالعمل‌های مقابله با شیوع کرونا ویروس، اضافه کرد: افراد باید از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، چرا که همچنان خطر ابتلاء به کرونا ویروس وجود دارد.

کد خبر 496418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.