عصرانه خبری شهرهای ایران در پنجم خردادماه

در این بسته خبری از افزایش ۲۰۴ درصدی تولید آسفالت در بجنورد تا برگزاری نخستین مسابقه طرح سازه در سبزوار و فعالیت ۲۷ دستگاه اجرایی و خدمات‌رسان در حوزه امور روستایی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

۳۲ عملیات آتش نشانی قزوین در یک روز

موسی‌خانی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: بارش شدید باران و وزش باد و طوفان با سرعت بیش از ۸۰ کیلومتر در ساعت، آمار عملیات‌های امداد و نجات این سازمان را افزایش داد.

برگزاری نخستین مسابقه طرح سازه برتر در سبزوار

مرتضی احمدی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری سبزوار گفت: به منظور فرهنگ سازی عمومی برای طراحان، و مالکان و سازندگان مسکن، نخستین مسابقه طرح سازه برتر در ساخت و سازهای شهری شهر سبزوار برگزار می‌شود.

اجرای دیوارنگاره و رنگ‌آمیزی در نقاط مختلف شهر قدس

مرتضی موسویان، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از تداوم اجرای طرح ارتقای سیما و منظر شهری با اقداماتی از قبیل رنگ‌آمیزی و دیوارنگاره در بوستان‌ها و فضاهای شهری همچون بوستان‌های شهید گودرزی و شهید قالیچی، بنای میدان شهید سردار سلیمانی و پل عابر پیاده دانشگاه آزاد خبر داد.

تکمیل زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام

احمد کرمی، معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: به منظور گره گشایی و روان سازی ترافیک در شهر ایلام، تکمیل پروژه زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام تسریع شود.

فعالیت ۲۷ دستگاه اجرایی و خدمات‌رسانی در حوزه امور روستایی

علی قربانی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور بر ضرورت توانمندسازی روستانشینان تاکید کرد و گفت: ۲۷ دستگاه اجرایی و خدمات‌رسانی در حوزه امور روستایی فعال هستند.

افزایش ۲۰۴ درصدی تولید آسفالت در بجنورد

شهرداری بجنورد در ۱۰ ماه نخست سال ۹۹، با تولید ۲۱ هزار تن تولید آسفالت بخش اعظمی از نیاز معابر شهری به آسفالت را برطرف کرده و این میزان نسبت به سال ۹۸ از ۲۰۴ درصد افزایش برخوردار است.

بودجه مصوب شهرداری‌های استان سمنان

راضیه شهاب، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری سمنان، گفت: بودجه مصوب شهرداری‌های استان در سال ۹۹ بالغ بر ۹۷۰ میلیارد تومان بود که سرانه هر نفر ۱.۷ میلیون تومان برآورد می‌شود.

ساخت زیرگذر انجیراب افسران گرگان

عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان در بازدید از روند ساخت زیرگذر انجیراب – افسران با بیان اینکه عملیات احداث پروژه زیرگذر انجیراب – افسران در روزهای پایانی سال ۹۹ آغاز شده و تاکنون نیز پیشرفت خوبی داشته است، تاکید کرد: از مهمترین مشکلات فعلی، بالا آمدن آب‌های زیرزمینی و آسیب رساندن آن به پروژه است که امروز تمهیدات لازم را پیش بینی کرده‌ایم تا از ایجاد خسارت جلوگیری شود.

لایحه درآمد پایدار شهرداری‌های کشور بزودی ابلاغ می‌شود

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور فرآیند قانونی خود را طی کرده است و بزودی ابلاغ می‌شود.

اجرای پروژه ترافیکی و زیباسازی در رفسنجان

محمد مختاری، شهردار رفسنجان از اجرای پروژه ترافیکی و زیباسازی جدید در بلوار شهید مدرس به‌منظور تسهیل در عبور و مرور در این محدوده خبر داد.

کد خبر 496403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.