انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون چوگان و نفت بهران

تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون چوگان و شرکت نفت بهران از سوی نوزایی و عزیزی امضاء شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، نشست صمیمی ابراهیم نوزایی رئیس فدراسیون چوگان با عزیزی مدیرعامل شرکت نفت بهران برگزار شد.

نوزایی در ابتدای این دیدار با اشاره به اهمیت حمایت بخش خصوصی و دولتی از ورزش ملی ایرانیان، گفت: رهبر انقلاب (ره) چوگان را بخشی از هویت و فرهنگ ایران زمین دانستند از این رو همه در برابر این رشته ورزشی مسئول هستند.

رئیس فدراسیون چوگان تصریح کرد: طی سال‌های گذشته افراد بسیاری برای ثبت جهانی چوگان تلاش کردند و اکنون باید برای ارج نهادن به این زحمات، در راستای توسعه و رونق چوگان در سراسر کشور تلاش کرد.

وی افزود: علاقه‌مندان به چوگان می‌دانند که توسعه این ورزش نیازمند همدلی و تعامل سرمایه گذاران با مسئولان اجرایی است، زیرا فراهم کردن زیرساخت‌های چوگان هزینه‌بر است.

نوزایی در ادامه اظهار کرد: شرکت نفت بهران طی سال‌های گذشته در کنار فدراسیون چوگان قرار گرفت تا حمایت خود از فرهنگ ایران زمین را نشان دهد.

همچنین عزیزی، مدیرعامل شرکت نفت بهران با اشاره به اینکه بخش خصوصی و دولتی در کشورمان دارای ظرفیت خوبی برای حمایت از ورزش ایران است، گفت: بر این اساس شرکت بهران تلاش کرد مسئولیت اجتماعی خودش در مقابل ورزش و ورزشکاران خصوصاً چوگان بازان را به نحو احسن اجرایی کند.

وی اظهار کرد: بدون شک همه ایرانیان اعتقاد دارند چوگان نماد فرهنگ ایرانی است و این مهم در ادبیات کهن ایرانی می‌درخشد، لذا شرکت بهران تلاش کرد بر اساس ظرفیت‌هایش از چوگان حمایت کند.

عزیزی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم چوگان و بهران در ناخودآگاه افکار عمومی قرار بگیرند تا همگان بدانند بخش خصوصی و دولتی می‌توانند در زمینه احیا فرهنگ و تاریخ کشورمان نقش ایفا کنند.

در پایان این نشست صمیمی، تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون چوگان و شرکت نفت بهران از سوی نوزایی و عزیزی امضا و انعقاد شد.

کد خبر 496376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.